![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min datamaskin taper video og lyd når du kjører i mitt hus. Når den gjør det, kan jeg koble den til en annen skjerm i et annet rom og likevel ikke har bilde. Når jeg tar den til verksted, det fungerer bra og vil ikke oppføre seg dårlig på noen måte. Etter å bringe den hjem den fungerer ok for et par dager før du gjør det samme igjen. Jeg har gjort dette flere ganger. Verksted sier de ikke kan løse det hvis den wont funksjonsfeil der. Kan noen foreslå hva som kan være galt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "mister" - Kan du beskrive bedre. f.eks;
| |||
| |||
| Det taper viser mens på og jeg bruker det. Hvis jeg slår den av og starte på nytt, vil jeg likevel ikke har display. Når jeg ta det med til butikken, det støvlene opp normalt og har en skjerm. Så når jeg hente den hjemme, fungerer det for en stund, men etter hvert viser det samme problemet. Når displayet går, alt fortsetter å kjøre. Viften er fortsatt i gang, og mus og tastatur er fortsatt lyser opp. |