vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Energiavaltaisuutta tietokoneeseen tarvita.

Reply

Thread Tools
Old 17 tammikuu 2008, 07:27
Uusi Jäsen

OK, olen vaatimus on alhainen energiankulutus tietokoneeseen.

Sitä on voitava käyttää Windows XP Professional Service Pack 2 on kohtuullinen nopeus ja sen pitäisi tehdä niin 24 tuntia vuorokaudessa, 365 päivää vuodessa.

Sen on oltava luotettava (niin olen valmis maksamaan hieman enemmän aluksi saada "merkkituotteiden osat"), on yksi PCI-korttipaikka ja vähintään kaksi USB 2 satamissa.

Kuvat pitäisi olla 1280 x 1024, Direct X 9 omiaan, mutta ei välttämättä nopeasti - eli. ei pelejä koneeseen.

Haluaisin sen käynnistää compact flash, jos mahdollista, ja mieluiten ei ole liikkuvia osia (pääsy on etätyöpöydän kautta normaalisti, niin ei ole näppäimistöä tai hiirtä).

I'll käyttää joko NAS tai USB-asema tietojen varastointiin.

Olen ollut katsot mini ja nano-ITX-levyt, mutta en tiedä mitään niistä - onko jalostajien, ne ovat myös omiaan johtamaan XP, puhumattakaan siitä, kuinka nopeasti, joten ne tarvitsevat jonkin verran apua, että congiscenti kiitos.
Old 18 tammikuu 2008, 08:57
Banned ryhmän

hyvin toimivalta suppy saada 80 PLUS hyväksynyt yhden täällä on hyvä

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.