![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er de? Jeg har set folk taler om, at de bliver i stand til at få hardware billigere end detailhandel mv Enhver hjælp vil være værdsat
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En meget USA-centreret ting.
De opkræver dig $ 100 med en mail i rabat på 60 dollar. Dit kreditkort falder med 100 dollars. Produktet ankommer med et klistermærke på kassen eller manualen sige "mail denne mærkat, for din rabat" og en fill-in form, der gør krav på rabat og registrering af produktet. Du sender det. En måned senere får du en check for $ 60, som du klar til din konto. Mit system: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Højre. Ofte kan du få hardware til meget billige denne måde. Det banker på folk, der ikke sender i rabatter. Jeg har set 2GB stave til mindre end $ 30 om NewEgg med post i rabatter, og jeg fik mit nye lydkort (XtremeGamer) for $ 50 med en rabat.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det bliver derfor, at vi ikke får de tilbud - der er absolut ingen måde din gennemsnitlige Brit kommer til at undlade at sende mærkaten i. Min godhed mig ikke. |
|
| |||
| |||
| Ah højre, så det er stort set helt amerikansk baseret på? Carbon kammeratlig, du ved, jeg har altid holdt af dig ... lyst til at gøre en tjeneste?
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Heh heh heh .. men så du har skibsfarten til at bekymre sig om;)
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Ønske, jeg boede i Amerika ... Pfft ..
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ubuntu med posten | evilfantasy | Linux & Alternative OS | 7 | 30 januar 2009 14:37 |
| E-mail med virus | bilsat | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 29 oktober 2008 09:58 |
| Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 20 august 2008 14:42 |
| Pear mail | MySlowQuietLife | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 31 marts 2008 17:31 |
| Mail problemer « | liamfi | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 1 januar 2008 09:44 |
| Thread Tools | |
| |