![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä ne ovat? Olen nähnyt ihmisten puhua niistä on mahdollista saada laitteiston halvempaa kuin vähittäiskaupan jne. Kaikki apu olisi hyvä
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvin USA-keskeinen asia.
He veloittaa 100 dollaria ja posti alennus on 60 dollaria. Luottokortti pistäytyy 100 dollaria. Tuote saapuu tarra laatikkoon tai manuaalinen sanomalla "Lähetä tämä tarra on teidän alennus" ja täytä-muodon vaativat hyvitystä ja rekisteröinyt tuotteen. Voit lähettää sen. Kuukautta myöhemmin saat shekin 60 dollaria johon selvää tilillesi. My System: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oikea. Usein saat laitteiston erittäin halpaa tällä tavalla. Se pankkien ihmiset eivät lähettämistä alennukset. Olen nähnyt 2GB tikkuja alle 30 dollaria on Newegg kanssa postin alennuksia, ja sain uuden äänikortin (XtremeGamer) on 50 dollaria ja hyvitystä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| That miksi emme saa antaa - siellä mitään tapaa keskimääräinen Brit aikoo jättää lähettää tarran sisään Hyvänen aika minulle mitään. |
|
| |||
| |||
| Ah oikeassa, joten se on kutakuinkin täysin American perustuu? Carbon tuttavallinen, te tiedätte, olen aina pitänyt sinua ... Fancy tee mitään hyötyä?
__________________ Woah! Löysit salainen lause! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Heh heh heh .. mutta sinun on kuljettava pelätä;)
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Totta ... ![]() Wish Asuin Amerikassa ... pfft ..
__________________ Woah! Löysit salainen lause! lol, n00b. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ubuntu postitse | evilfantasy | Linux & Alternative OS | 7 | 30 Jan 2009 14:37 |
| E-mail kanssa virus | bilsat | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 29th Oct 2008 09:58 |
| Windows Mail | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 20th Aug 2008 14:42 |
| Pear mail | MySlowQuietLife | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 31. Maaliskuu 2008 17:31 |
| Mail ongelmia " | liamfi | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 1. Jan 2008 09:44 |
| Thread Tools | |
| |