![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er de? Jeg har sett folk snakke om dem å kunne få maskinvare billigere enn retail etc. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En veldig US-centric ting.
De belaste deg $ 100 med en mail i rabatt på 60 dollar. Ditt kredittkort faller med 100 kr. Produktet kommer med et klistremerke på esken eller i manualen sier "mail dette klistremerket på for rabatt" og fyll inn skjema som gjør krav på rabatt og registrering av produktet. Du poste det. En måned senere får du en sjekk på $ 60 som du klare deg på kontoen din. Min System: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høyre. Ofte kan du få maskinvare for svært billig på denne måten. Det banker på folk ikke sender i rabatter. Jeg har sett 2GB køller for mindre enn $ 30 på NewEgg med post i rabatter, og jeg fikk min nye lydkort (XtremeGamer) for $ 50 med en rabatt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det blir derfor vi ikke får tilbud - det er absolutt ingen måte gjennomsnittlig Brit kommer til å unnlate å sende klistremerke i. godhet Mine meg ikke. |
|
| |||
| |||
| Ah rett, så det er ganske mye helt amerikansk basert? Carbon matey, du vet jeg har alltid likt deg ... fancy gjør noen fordeler?
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Heh heh heh .. men da du måtte skipsfart å bekymre seg;)
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| True ... ![]() Skulle ønske jeg bodde i Amerika ... pfft ..
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ubuntu på post | evilfantasy | Linux og alternative OS | 7 | 30 januar 2009 14:37 |
| E-mail med virus | bilsat | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 29 oktober 2008 09:58 |
| Windows Mail | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 20 august 2008 14:42 |
| Pære post | MySlowQuietLife | Web Design, hosting & SEO | 1 | 31 mars 2008 17:31 |
| Mail problem " | liamfi | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 1 januar 2008 09:44 |
| Thread Tools | |
| |