![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vilka är de? Jag har sett folk prata om dem att kunna få hårdvara billigare än i detaljhandeln mm
All hjälp skulle uppskattas
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
En mycket USA-inriktade sak.
De tar dig $ 100 med en post i rabatt på $ 60. Ditt kreditkort droppar av $ 100. Produkten kommer med ett klistermärke på rutan eller manualen säger "Skicka detta klistermärke i din rabatt" och fylla i formuläret anspråk på rabatten och registrering av produkten. Du skickar det. En månad senare får du en check på $ 60 som du tydlig i ditt konto. Mitt System: Tim
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Höger. Ofta kan du få hårdvara för mycket billigt här sättet. Det bankerna på att människor inte skickas i rabatter. Jag har sett 2GB minnen för mindre än $ 30 på NewEgg med post i rabatter, och jag fick mitt nya ljudkort (Titanium) för $ 50 med en rabatt.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Det blir därför vi inte får platser - det finns absolut inget sätt ditt genomsnittliga Brit kommer att misslyckas med att skicka märket i. Min godhet mig inget.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ah rätt, så det är ganska mycket helt American baserat?
Carbon kamratlig, du vet att jag alltid har tyckt om dig ... Fancy gör en björntjänst?
|
|||
|
|||
|
Heh heh heh .. men då du har sjöfarten oroa dig;)
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
|
|
|
|||
|
|||
|
True ...
![]() Önskar jag bodde i Amerika ... pfft ..