mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Making My First pc.

Reply

Thread Tools
Old 18 December 2007, 17:33
Ny Medlem Gruppen

Hej! Jeg er interesseret i at gøre en computer. Jeg er villig til at betale omkring 600 $ -1000 $. Jeg ønsker ikke at optræde som en idiot, men jeg har brug for lidt hjælp til de dele, jeg har brug for og hjemmesiden jeg skulle få det fra. Jeg vil købe aw bogen, hvis du fortælle mig noget (lemme gætte .. "Making computere for Dummie"). Tak

Counterstriker

~ Steve
Old 18 December 2007, 17:38
Bandlyst Gruppen

Ok .. første off sin ikke hårdt aldrig selv synes, at der i dit sind, eller du vil mislykkes.
Hvad vil du få brug for
Bundkort (vigtigste bord på computeren)
CPU (central forarbejdning chip)
Power Supply (lol)
Chasis (sagen til at sætte det hele i)
Harddisk (opbevaring stuff)
Memory (DDR RAM prolly random access memory for midlertidigt program brug)
Video Card (hvis man ikke er på dit bundkort)
DVD-drev (selvstændig explanitory)
Så du lægger det hele sammen med nogle fans til at gøre det hele ikke overopvarmes og voala en computer
Må jeg foreslå newegg.com eller din lokale computer dele detailbutik.
Den måde du lægger dem alle sammen, er ved hjælp af kabler (Tro mig at kablerne er alle unikke, og derfor stort set umuligt at få den forkerte kabel i eller i den forkerte retning og en skruetrækker (ikke hårdt) for at skrue den mobo på dit chasis
Også prøve et tastatur, mus, skærm, højttalere og en printer er en god idé også.
Og ja det for dummyer serien har en "hvordan man opbygger en computer" bog
Endelig med hver CPU og bundkort kommer med en vejledning om, hvordan man kan gøre det.
Old 18. december 2007, 17:56
Ny Medlem Gruppen

Dette vil køre mig omkring hvor meget? Jeg har en computer shop kaldte kehtron om en sømil fra mit hus. De gør brugerdefinerede comps Så jeg gætte de sælger de ting. Men er der anyplace online jeg kan få det.
Old 18 December 2007, 18:03
Bandlyst Gruppen

Pris er altid, hvad man betaler for det .... (hvad jeg mener)
Du kan købe en supercomputer med den nyeste Intel quad kerne qx6800 og har en fin computer yours kun for omkring $ 3.000
eller du kan købe i mindre dele og har en hel computer koste omkring $ 400. Afhænger .. nu shop, der gør brugerdefinerede comps. De grundlæggende sælge dig alt det udstyr, så tilføj gerne $ 100 til regningen til at sætte det hele sammen (ca. en 45 minutters job)
nu installationen af operativsystemet. Hvis du får det fra dem, du betaler fuld pris for at darn OS. Hvis du ulovligt at hente det selv sin fri:-p og hvis du køber den og installere det selv sine også fuld pris, så Thats også noget at vide. nyeste vista vil tilføje gerne 400 til $ 800 USD til ligningen (behovet for at konvertere det til din lokale valuta, hvis det gælder
Old 18 December 2007, 18:06
Donor-Gruppen

Hvis du fortæller os, hvad du ønsker det for vi kunne fortælle dig, hvilke dele for at gemme dine penge på. F.eks du plejer ønsker en quad kerne CPU og 2GB RAM hvis dit skal bruge det til bare surfer på nettet.

Mit system: Edb

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Bundkort:
ABIT IN9
RAM Hukommelse:
2x 1GB Patriot
Grafikkort (r):
XFX 8800GTS 320MB
Lydkort:
Harddisk (e):
750 GB indre, 400GB Eksterne
Optisk drev (r):
LG 20x DVD re-forfatter
Sag / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Køling:
Zalman HSF
Network / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 18 December 2007, 18:09
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af dice14u View Post
Pris er altid, hvad man betaler for det .... (hvad jeg mener)
Du kan købe en supercomputer med den nyeste Intel quad kerne qx6800 og har en fin computer yours kun for omkring $ 3.000
eller du kan købe i mindre dele og har en hel computer koste omkring $ 400. Afhænger .. nu shop, der gør brugerdefinerede comps. De grundlæggende sælge dig alt det udstyr, så tilføj gerne $ 100 til regningen til at sætte det hele sammen (ca. en 45 minutters job)
Medmindre de er en anstændig Builder og stress test over et par dage (som flere og flere, der gør).

Spørg dem alligevel KS.

Omkostningerne til dig (prøv www.newegg.com for dine komponenter, kan få mail-in cash-back på en masse komponenter på der) vil være afhængig af de komponenter, du køber. De komponenter, du køber, vil afhænge af dit behov. Alt dette vil variere omkostningerne.

Er du spiller?
Er du vil gøre CAD / video-redigering arbejde?
Bare almindelige kontor / internetbrug?

Hvis du er gamer, opløsningen af den skærm, du vælger, er en vigtig faktor i spec'ing grafikkort, og en CPU til at gå med det, så det ikke giver anledning til flaskehalse.

Luftkøling?
Vand afkøling?
Overclocking?

Vi har brug for at vide, hvis skærm / tastatur / mus og højttalere er, der skal indgå i budgettet interval, du har citeret, og beslutningen af skærmen du vil / har før det er muligt at give yderligere rådgivning.

Også valget af OS (operativsystem) kommer ind i den. Vista er langt mere ressourcekrævende sultne end XP.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19 December 2007, 14:49
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Medmindre de er en anstændig Builder og stress test over et par dage (som flere og flere, der gør).

Spørg dem alligevel KS.

Omkostningerne til dig (prøv www.newegg.com for dine komponenter, kan få mail-in cash-back på en masse komponenter på der) vil være afhængig af de komponenter, du køber. De komponenter, du køber, vil afhænge af dit behov. Alt dette vil variere omkostningerne.

Er du spiller?
Er du vil gøre CAD / video-redigering arbejde?
Bare almindelige kontor / internetbrug?

Hvis du er gamer, opløsningen af den skærm, du vælger, er en vigtig faktor i spec'ing grafikkort, og en CPU til at gå med det, så det ikke giver anledning til flaskehalse.

Luftkøling?
Vand afkøling?
Overclocking?

Vi har brug for at vide, hvis skærm / tastatur / mus og højttalere er, der skal indgå i budgettet interval, du har citeret, og beslutningen af skærmen du vil / har før det er muligt at give yderligere rådgivning.

Også valget af OS (operativsystem) kommer ind i den. Vista er langt mere ressourcekrævende sultne end XP.
Jeg er en gamer. Jeg redigere videoer. Jeg Html stuff .. Basale ting. Nr. die hard gamer bare World of Warcraft og Counterstrike. Jeg vil gerne gøre min egen pc .. Men jeg var på Newegg.com og så min pris, efter at jeg bouht everytign var $ 973.12. Jeg ved, at jeg sagde, at jeg ville betale 1k Men havde ikke ventet at betale det. WellI ønsker ikke at nederdel spørgsmålet, men jeg kinda havde håbet på flere af 600-900. Kan nogen forsøger at finde de bedste setup. Og ja, jeg ønsker at være den, der sætter det sammen. Jeg har en NICE Acer moniter at besvare dit spørgsmål.
Old 19 December 2007, 15:18
Donor-Gruppen

når u få det hele bygget og runing og fancy give modding siden besøge min hjemmeside fuld af trin-for-trin mods indstille denne hjemmeside op for evryone på dette websted og Evry modder:)

www.myPCbuild.piczo.com

min hjemmeside dos ikke breatch eney regler om dette forum:)

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocket! Athlon 64 3000 +
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1,50 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB PCI G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster HD 5,1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY luftkølet varmeafleder
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 19 December 2007, 16:19
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af pete21 View Post
når u få det hele bygget og runing og fancy give modding siden besøge min hjemmeside fuld af trin-for-trin mods indstille denne hjemmeside op for evryone på dette websted og Evry modder:)

www.myPCbuild.piczo.com

min hjemmeside dos ikke breatch eney regler om dette forum:)
Vi vil fortælle dig, hvis det gjorde Pete.

-Kanoakavirus
Old 19 December 2007, 16:20
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Counterstriker View Post
Jeg er en gamer. Jeg redigere videoer. Jeg Html stuff .. Basale ting. Nr. die hard gamer bare World of Warcraft og Counterstrike. Jeg vil gerne gøre min egen pc .. Men jeg var på Newegg.com og så min pris, efter at jeg bouht everytign var $ 973.12. Jeg ved, at jeg sagde, at jeg ville betale 1k Men havde ikke ventet at betale det. WellI ønsker ikke at nederdel spørgsmålet, men jeg kinda havde håbet på flere af 600-900. Kan nogen forsøger at finde de bedste setup. Og ja, jeg ønsker at være den, der sætter det sammen. Jeg har en NICE Acer moniter at besvare dit spørgsmål.
Okey doke. Jeg vil gerne have en shoppe rundt for dig.

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.