![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! Jeg er interesseret i at gøre en computer. Jeg er villig til at betale omkring 600 $ -1000 $. Jeg ønsker ikke at optræde som en idiot, men jeg har brug for lidt hjælp til de dele, jeg har brug for og hjemmesiden jeg skulle få det fra. Jeg vil købe aw bogen, hvis du fortælle mig noget (lemme gætte .. "Making computere for Dummie"). Tak Counterstriker ~ Steve |
|
| |||
| |||
| Ok .. første off sin ikke hårdt aldrig selv synes, at der i dit sind, eller du vil mislykkes. Hvad vil du få brug for Bundkort (vigtigste bord på computeren) CPU (central forarbejdning chip) Power Supply (lol) Chasis (sagen til at sætte det hele i) Harddisk (opbevaring stuff) Memory (DDR RAM prolly random access memory for midlertidigt program brug) Video Card (hvis man ikke er på dit bundkort) DVD-drev (selvstændig explanitory) Så du lægger det hele sammen med nogle fans til at gøre det hele ikke overopvarmes og voala en computer Må jeg foreslå newegg.com eller din lokale computer dele detailbutik. Den måde du lægger dem alle sammen, er ved hjælp af kabler (Tro mig at kablerne er alle unikke, og derfor stort set umuligt at få den forkerte kabel i eller i den forkerte retning og en skruetrækker (ikke hårdt) for at skrue den mobo på dit chasis Også prøve et tastatur, mus, skærm, højttalere og en printer er en god idé også. Og ja det for dummyer serien har en "hvordan man opbygger en computer" bog Endelig med hver CPU og bundkort kommer med en vejledning om, hvordan man kan gøre det. |
|
| |||
| |||
| Dette vil køre mig omkring hvor meget? Jeg har en computer shop kaldte kehtron om en sømil fra mit hus. De gør brugerdefinerede comps Så jeg gætte de sælger de ting. Men er der anyplace online jeg kan få det. |
|
| |||
| |||
| Pris er altid, hvad man betaler for det .... (hvad jeg mener) Du kan købe en supercomputer med den nyeste Intel quad kerne qx6800 og har en fin computer yours kun for omkring $ 3.000 eller du kan købe i mindre dele og har en hel computer koste omkring $ 400. Afhænger .. nu shop, der gør brugerdefinerede comps. De grundlæggende sælge dig alt det udstyr, så tilføj gerne $ 100 til regningen til at sætte det hele sammen (ca. en 45 minutters job) nu installationen af operativsystemet. Hvis du får det fra dem, du betaler fuld pris for at darn OS. Hvis du ulovligt at hente det selv sin fri:-p og hvis du køber den og installere det selv sine også fuld pris, så Thats også noget at vide. nyeste vista vil tilføje gerne 400 til $ 800 USD til ligningen (behovet for at konvertere det til din lokale valuta, hvis det gælder |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du fortæller os, hvad du ønsker det for vi kunne fortælle dig, hvilke dele for at gemme dine penge på. F.eks du plejer ønsker en quad kerne CPU og 2GB RAM hvis dit skal bruge det til bare surfer på nettet.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Spørg dem alligevel KS. Omkostningerne til dig (prøv www.newegg.com for dine komponenter, kan få mail-in cash-back på en masse komponenter på der) vil være afhængig af de komponenter, du køber. De komponenter, du køber, vil afhænge af dit behov. Alt dette vil variere omkostningerne. Er du spiller? Er du vil gøre CAD / video-redigering arbejde? Bare almindelige kontor / internetbrug? Hvis du er gamer, opløsningen af den skærm, du vælger, er en vigtig faktor i spec'ing grafikkort, og en CPU til at gå med det, så det ikke giver anledning til flaskehalse. Luftkøling? Vand afkøling? Overclocking? Vi har brug for at vide, hvis skærm / tastatur / mus og højttalere er, der skal indgå i budgettet interval, du har citeret, og beslutningen af skærmen du vil / har før det er muligt at give yderligere rådgivning. Også valget af OS (operativsystem) kommer ind i den. Vista er langt mere ressourcekrævende sultne end XP.
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når u få det hele bygget og runing og fancy give modding siden besøge min hjemmeside fuld af trin-for-trin mods indstille denne hjemmeside op for evryone på dette websted og Evry modder:)
| |||
| |||
| Citat:
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |