vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Making ensimmäinen PC.

Reply

Thread Tools
Old 18 joulukuu 2007, 17:33
Uusi Jäsen

Default Making ensimmäinen PC.

Hei! Olen kiinnostunut tekemään tietokoneella. Olen valmis maksamaan noin 600 $ -1000 $. En halua toimia kuten ääliö, mutta tarvitsee hieman apua osat I tarvetta ja verkkosivuilla haluaisin saada sen. Aion ostaa aw teos, jos kerrot minulle (lemme arvata .. "Making tietokoneita Dummie"). Kiitos

Counterstriker

~ Steve
Old 18 joulukuu 2007, 17:38
Banned ryhmän

Ok .. aluksi se ei kova koskaan jopa sitä mieltä, että mieltäsi tai et onnistu.
Mitä tarvitset
Emolevy (pääasiallinen hallituksen tietokoneelle)
CPU (keskusyksikkö chip)
Power Supply (lol)
Chasis (asian laita se kaikki)
Kovalevy (varastointi kamaa)
Muisti (DDR ram prolly Random Access Memory väliaikaisen ohjelman käyttö)
Video Card (jos ei ole emolevyn)
DVD-asema (itsenäinen explanitory)
Sitten laita se kaikki yhdessä joidenkin fanien tehdä se kaikki ei ylikuumentua ja voala tietokoneeseen
Saanen ehdottaa newegg.com tai paikallisen tietokoneen osien jälleenmyyntipaketin.
Se, miten voit laittaa ne kaikki yhdessä on tapa kaapelit (Luota minuun kaapelit ovat kaikki ainutlaatuisia ja niin melko mahdottomia toteuttaa väärään kaapelin tai väärään suuntaan ja ruuvimeisseli (ei kovaa) ja ruuvaa mobo onto your chasis
Kokeile myös näppäimistö, hiiri, monitori, kaiuttimet, ja kirjoitin on hyvä ajatus samoin.
Ja kyllä, että on testinukkien sarja ei ole "miten rakentaa tietokone" kirja
Lopuksi jokaisen prosessorin ja emolevyn mukana tulee ohjekirja, joka siitä, miten tehdä niin.
Old 18 joulukuu 2007, 17:56
Uusi Jäsen

Tämä ajaa minut noin kuinka paljon? Minulla on tietokone shop kutsutaan kehtron noin päähän kotiini. Niiden avulla mukautetun comps Joten kai ne myydä tavaraa. Mutta on siellä missä online voin saada sen.
Old 18 joulukuu 2007, 18:03
Banned ryhmän

Hinta on aina mitä maksaa siitä .... (mitä tarkoitan)
Voit ostaa supertietokoneen kanssa uusimmat Intel quad ydin qx6800 ja hauskaa tietokone vain sinun noin $ 3000
tai voit ostaa vähemmän osia ja on koko tietokoneen maksaa noin 400 dollaria. Riippuu .. nyt liikkeen, joka tekee mukautetut comps. Ne periaatteessa myydä sinulle kaikki laitteet sitten lisätä kuten 100 dollaria, kun lasku on se kaikki yhdessä (noin 45 minuutin työ)
nyt asentamisen käyttöjärjestelmään. Jos saat sen heille sinun täytyy maksaa täysi hinta, että darn os. Jos laittomasti ladata sen itsellesi sen vapaan:-p ja jos ostat sen ja asentaa sen itse sen myös täysi hinta niin thats myös jotain tietää. uusin näköala lisää kuten 400 to $ 800 USD, että yhtälön (tarve muuntaa sen paikallisena valuuttana, jos se koskee
Old 18 joulukuu 2007, 18:06
Rahoittajien ryhmän

Jos kerrot meille, mitä haluat sen voisimme kertoa teille, mitkä osat tallentaa rahaa. Esimerkiksi sinulla tapana halua quad ydin suoritin ja 2 Gt RAM, jos aikoo käyttää sitä vain surffailla verkossa.

My System: Tietokoneella

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Emolevy:
ABIT IN9
RAM-muisti:
2x 1GB Patriot
Graphics Card (s):
XFX 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
750GB Internal, 400GB ulkoinen
Optinen asema (t):
LG 20x DVD uudelleen kirjailija
Asia / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Jäähdytys:
Zalman HSF
Network / Internet:
Monitor (t):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Centre 2005
Old 18 joulukuu 2007, 18:09
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by dice14u View Post
Hinta on aina mitä maksaa siitä .... (mitä tarkoitan)
Voit ostaa supertietokoneen kanssa uusimmat Intel quad ydin qx6800 ja hauskaa tietokone vain sinun noin $ 3000
tai voit ostaa vähemmän osia ja on koko tietokoneen maksaa noin 400 dollaria. Riippuu .. nyt liikkeen, joka tekee mukautetut comps. Ne periaatteessa myydä sinulle kaikki laitteet sitten lisätä kuten 100 dollaria, kun lasku on se kaikki yhdessä (noin 45 minuutin työ)
Elleivät he kunnollista rakennusmestari ja stressitesti yli pari päivää (joka yhä useammat tekevät).

Pyydä heitä silti CS.

Kustannukset (sinä yrität www.newegg.com sinun komponentit voivat saada mail-in rahavirtaa takaisin paljon komponentteja siellä) on riippuvainen komponentit ostat. Komponenttien ostat riippuu sinun tarvitse. Kaikki tämä vaihtelevat kustannukset.

Oletko pelaaja?
Aiotko tehdä CAD / videoeditoinnissa toimii?
Vain yleisiä toimisto / Internetin käyttö?

Jos olet pelaaja, päätöslauselman monitorin valitset on merkittävä tekijä spec'ing kuvankäsittelyohjelmaan kortin, ja CPU mennä sen kanssa joten se ei aiheuta pullonkauloja.

Ilmajäähdytys?
Vesijäähdytys?
Overclocking?

Meidän täytyy tietää, jos näyttö / näppäimistö / hiiri ja kaiuttimet on sisällytettävä talousarvion vaihteluvälillä noteerataan, ja päätöslauselman monitorin haluat / ovat ennen kuin ne voivat antaa edelleen.

Myös valinta OS (käyttöjärjestelmä) tulee siihen. Vista on paljon resursseja nälkäinen kuin XP: ssä.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 19 joulukuu 2007, 14:49
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by alex View Post
Elleivät he kunnollista rakennusmestari ja stressitesti yli pari päivää (joka yhä useammat tekevät).

Pyydä heitä silti CS.

Kustannukset (sinä yrität www.newegg.com sinun komponentit voivat saada mail-in rahavirtaa takaisin paljon komponentteja siellä) on riippuvainen komponentit ostat. Komponenttien ostat riippuu sinun tarvitse. Kaikki tämä vaihtelevat kustannukset.

Oletko pelaaja?
Aiotko tehdä CAD / videoeditoinnissa toimii?
Vain yleisiä toimisto / Internetin käyttö?

Jos olet pelaaja, päätöslauselman monitorin valitset on merkittävä tekijä spec'ing kuvankäsittelyohjelmaan kortin, ja CPU mennä sen kanssa joten se ei aiheuta pullonkauloja.

Ilmajäähdytys?
Vesijäähdytys?
Overclocking?

Meidän täytyy tietää, jos näyttö / näppäimistö / hiiri ja kaiuttimet on sisällytettävä talousarvion vaihteluvälillä noteerataan, ja päätöslauselman monitorin haluat / ovat ennen kuin ne voivat antaa edelleen.

Myös valinta OS (käyttöjärjestelmä) tulee siihen. Vista on paljon resursseja nälkäinen kuin XP: ssä.
I am a gamer. Voin muokata videoita. En Html tavaraa .. Basic stuff. N: o Die Hard gamer juuri World of Warcraft ja Counterstrike. Haluan tehdä oman pc .. Mutta olin Newegg.com ja näki minun hinnan, kun olen bouht everytign oli $ 973.12. Tiedän, sanoin maksaisi 1k Mutta ei odottanut maksamaan sitä. WellI eivät halua hame kysymys mutta kinda oli toivovat enemmän 600-900. Voiko joku yrittää löytää parhaat asetukset. Ja kyllä Haluan olla se, joka asettaa sen yhdessä. Minulla on Nizza Acer moniter vastata kysymykseenne.
Old 19 joulukuu 2007, 15:18
Rahoittajien ryhmän

kun u get it all rakennettu ja runing ja fancy antaa modding sitten vierailla verkkosivuilla täynnä vaiheittaiset mods asettaa tälle sivustolle varten evryone sivuillamme ja Evry modder:)

www.myPCbuild.piczo.com

sivustoani dos ei breatch eney säännöt tällä foorumilla:)

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY watercooling
Network / Internet:
neitsyt 50Mb
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 19 joulukuu 2007, 16:19
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by pete21 View Post
kun u get it all rakennettu ja runing ja fancy antaa modding sitten vierailla verkkosivuilla täynnä vaiheittaiset mods asettaa tälle sivustolle varten evryone sivuillamme ja Evry modder:)

www.myPCbuild.piczo.com

sivustoani dos ei breatch eney säännöt tällä foorumilla:)
Haluaisimme kertoa sinulle, jos se ei Pete.

-Kanoakavirus
Old 19 joulukuu 2007, 16:20
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Counterstriker View Post
I am a gamer. Voin muokata videoita. En Html tavaraa .. Basic stuff. N: o Die Hard gamer juuri World of Warcraft ja Counterstrike. Haluan tehdä oman pc .. Mutta olin Newegg.com ja näki minun hinnan, kun olen bouht everytign oli $ 973.12. Tiedän, sanoin maksaisi 1k Mutta ei odottanut maksamaan sitä. WellI eivät halua hame kysymys mutta kinda oli toivovat enemmän 600-900. Voiko joku yrittää löytää parhaat asetukset. Ja kyllä Haluan olla se, joka asettaa sen yhdessä. Minulla on Nizza Acer moniter vastata kysymykseenne.
Joo doke. Otan kauppaan noin sinulle.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tekeminen web-sivun antbann Web Design, Hosting & SEO 6 5. Jan 2009 06:56
Making Server ashaiba Verkottuminen, Modeemit & VoIP 6 22. Joulukuu 2008 21:26
Tuntuvia takaisin ylös triathleterob General Software Chat 2 23. marraskuu 2008 08:45
Tarvitsetko apua tehdä verkkosivuilla mukz Web Design, Hosting & SEO 23 30 Sep 2008 14:00
Tehdään oma foorumi? shroomo Web Design, Hosting & SEO 5 29. Joulukuu 2007 05:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.