mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Making My First pc.

Reply

Thread Tools
Old 18 december 2007, 17:33
Nieuw Lid Fractie

Default Making My First pc.

Hallo! Ik ben geïnteresseerd in het maken van een computer. Ik ben bereid te betalen ongeveer 600 $ -1000 $. Ik wil niet te gedragen als een idioot, maar ik moet een beetje helpen met de onderdelen ik nodig heb en de website moet ik het uit. Ik zal kopen aw boek als u mij vertellen enige (lemme guess .. "Het maken van computers voor Dummie"). Bedankt

Counterstriker

~ Steve
Old 18 december 2007, 17:38
Banned Groep

Ok .. eerste uit haar niet moeilijk zelfs nooit denk dat in je geest of je zal mislukken.
Wat hebt u nodig
Moederbord (belangrijkste bestuursorgaan van de computer)
CPU (Central Processing chip)
Power Supply (lol)
Chasis (het gaat om het allemaal in)
Harde schijf (opslag spul)
Geheugen (DDR Ram prolly Random Access Memory voor tijdelijke programma gebruik)
Video Card (als je niet op je moederbord)
DVD drive (zelf explanitory)
Dan je het allemaal samen met een aantal fans om het allemaal niet oververhit raken en voala een computer
Ik stel newegg.com of uw lokale computer onderdelen winkel.
De manier waarop je ze allemaal samen worden door middel van kabels (Geloof me de kabels zijn allemaal uniek en dus vrijwel onmogelijk om de verkeerde kabel in of in de verkeerde richting en een schroevendraaier (niet hard) aan schroef de mobo op uw chasis
Probeer ook een toetsenbord, muis, monitor, luidsprekers, en een printer is een goed idee zijn.
En ja het voor Dummies serie heeft wel een "hoe het bouwen van een computer" boek
Ten slotte bij elke CPU en moederbord wordt geleverd met een handleiding over hoe dit te doen.
Old 18 dec 2007, 17:56
Nieuw Lid Fractie

Dit zal draaien rondom mij hoeveel? Ik heb een computer winkel genaamd kehtron ongeveer een mijl uit mijn huis. Ze maken aangepaste comps Dus ik denk dat ze de spullen verkopen. Maar is er Anyplace online ik kan krijgen.
Old 18 december 2007, 18:03
Banned Groep

De prijs is altijd wat je betaalt voor het .... (wat ik bedoel)
U kunt de aankoop van een supercomputer met de nieuwste Intel Quad Core qx6800 en hebben een mooie computer jou alleen voor rond de $ 3000
of u kunt kopen mindere delen en hebben een hele computer kost ongeveer $ 400. Afhankelijk .. nu de winkel dat maakt aangepaste comps. Zij wezen verkopen u alle apparatuur voeg vervolgens als $ 100 tot het wetsvoorstel om het allemaal samen (ongeveer een 45 minuten werk)
nu de installatie van het besturingssysteem. Als je het van hen betaal je de volle prijs voor dat darn os. Als je illegaal downloaden jezelf zijn vrij:-p en als je deze koopt en installeert het zelf ook haar volledige prijs dus dat is ook iets te weten. nieuwste Vista zal toevoegen zoals 400 tot $ 800 USD aan de vergelijking (nodig om het te converteren naar uw lokale valuta, indien zij van toepassing
Old 18 december 2007, 18:06
Donor Groep

Als u ons vertellen wat u wilt dat wij kunnen u vertellen welke onderdelen op te slaan op uw geld. Bijvoorbeeld u wilt gewoon een quad core CPU en 2 GB RAM-geheugen als je gaat gebruiken om gewoon surfen op het web.

Mijn Systeem: Puter

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Moederbord:
Abit IN9
RAM Geheugen:
2x 1GB Patriot
Graphics Card (s):
XFX 8800GTS 320MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
750 GB interne, 400GB Externe
Optische Drive (s):
LG 20x DVD re-writer
Case / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Koeling:
Zalman HSF
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 18 december 2007, 18:09
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dice14u View Post
De prijs is altijd wat je betaalt voor het .... (wat ik bedoel)
U kunt de aankoop van een supercomputer met de nieuwste Intel Quad Core qx6800 en hebben een mooie computer jou alleen voor rond de $ 3000
of u kunt kopen mindere delen en hebben een hele computer kost ongeveer $ 400. Afhankelijk .. nu de winkel dat maakt aangepaste comps. Zij wezen verkopen u alle apparatuur voeg vervolgens als $ 100 tot het wetsvoorstel om het allemaal samen (ongeveer een 45 minuten werk)
Tenzij ze een fatsoenlijke bouwer en stress test over een paar dagen (die meer en meer aan het doen zijn).

Stel ze toch CS.

De kosten voor u (proberen www.newegg.com voor uw onderdelen, kan krijgen mail-in geld-terug op een perceel van onderdelen er) worden afhankelijk van de componenten die u aanschaft. De componenten die je koopt is afhankelijk van uw behoefte. Dit alles zal variëren de kosten.

Ben jij een gamer?
Bent u van plan te doen CAD / videobewerking werk?
Net algemene office / internetgebruik?

Als je een gamer, de resolutie van de monitor die u kiest is een belangrijke factor in spec'ing een grafische kaart, en een cpu te gaan met het zo dat niet leidt tot enige knelpunten.

Luchtkoeling?
Waterkoeling?
Overklokken?

We moeten weten wanneer het scherm / toetsenbord / muis en luidsprekers worden opgenomen in de begroting bereik je genoteerd, en de resolutie van de monitor die u wilt / hebben voordat ze kunnen adviseren verder.

Ook de keuze van het OS (besturingssysteem) komt in. Vista is veel meer middelen honger dan XP.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19 december 2007, 14:49
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linasita View Post
Tenzij ze een fatsoenlijke bouwer en stress test over een paar dagen (die meer en meer aan het doen zijn).

Stel ze toch CS.

De kosten voor u (proberen www.newegg.com voor uw onderdelen, kan krijgen mail-in geld-terug op een perceel van onderdelen er) worden afhankelijk van de componenten die u aanschaft. De componenten die je koopt is afhankelijk van uw behoefte. Dit alles zal variëren de kosten.

Ben jij een gamer?
Bent u van plan te doen CAD / videobewerking werk?
Net algemene office / internetgebruik?

Als je een gamer, de resolutie van de monitor die u kiest is een belangrijke factor in spec'ing een grafische kaart, en een cpu te gaan met het zo dat niet leidt tot enige knelpunten.

Luchtkoeling?
Waterkoeling?
Overklokken?

We moeten weten wanneer het scherm / toetsenbord / muis en luidsprekers worden opgenomen in de begroting bereik je genoteerd, en de resolutie van de monitor die u wilt / hebben voordat ze kunnen adviseren verder.

Ook de keuze van het OS (besturingssysteem) komt in. Vista is veel meer middelen honger dan XP.
Ik ben een gamer. Bewerk ik video's. Ik ben Html stuff .. Basic stuff. Geen die hard gamer gewoon World of Warcraft en Counterstrike. Ik wil mijn eigen pc .. Maar ik was op Newegg.com en zag mijn prijs nadat ik bouht everytign was $ 973,12. Ik weet dat ik zei dat ik zou betalen 1k Maar was niet verwacht te betalen. WellI niet wilt rok de kwestie, maar ik hoopte op een beetje meer van 600-900. Kan iemand proberen te vinden van de beste instelling. En ja ik wil zijn degene die het stelt samen. Ik heb een NICE Acer moniter om het antwoord op je vraag.
Old 19 december 2007, 15:18
Donor Groep

wanneer u get it all gebouwd en runing en fancy geven modding geleden bezoek mijn website vol met stap-voor-stap mods deze website voor evryone op deze website en Evry Modder:)

www.myPCbuild.piczo.com

mijn website dos niet breatch eney regels op dit forum:)

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 19 december 2007, 16:19
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pete21 View Post
wanneer u get it all gebouwd en runing en fancy geven modding geleden bezoek mijn website vol met stap-voor-stap mods deze website voor evryone op deze website en Evry Modder:)

www.myPCbuild.piczo.com

mijn website dos niet breatch eney regels op dit forum:)
We willen u vertellen wanneer zij Pete.

-Kanoakavirus
Old 19 december 2007, 16:20
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Counterstriker View Post
Ik ben een gamer. Bewerk ik video's. Ik ben Html stuff .. Basic stuff. Geen die hard gamer gewoon World of Warcraft en Counterstrike. Ik wil mijn eigen pc .. Maar ik was op Newegg.com en zag mijn prijs nadat ik bouht everytign was $ 973,12. Ik weet dat ik zei dat ik zou betalen 1k Maar was niet verwacht te betalen. WellI niet wilt rok de kwestie, maar ik hoopte op een beetje meer van 600-900. Kan iemand proberen te vinden van de beste instelling. En ja ik wil zijn degene die het stelt samen. Ik heb een NICE Acer moniter om het antwoord op je vraag.
Okie Doke. Ik heb een winkel rond voor je.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Het maken van webpagina antbann Web Design, Hosting & SEO 6 De 5 januari 2009 06:56
Making Server ashaiba Netwerken, modems & VoIP 6 22 dec 2008 21:26
Het maken van een back-up triathleterob Algemene programmatuurnoot Chat 2 23 nov 2008 08:45
Hulp nodig bij het maken van een website mukz Web Design, Hosting & SEO 23 30e sep 2008 14:00
Het maken van mijn eigen forum? shroomo Web Design, Hosting & SEO 5 29 dec 2007 05:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.