mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Making My First PC.

Reply

Thread Tools
Old 18nde Dec 2007, 17:33
New Member Group

Default Making My First PC.

Hallo! Jeg er interessert i å gjøre en datamaskin. Jeg er villig til å betale om lag 600 $ -1000 $. Jeg ønsker ikke å opptre som en idiot, men jeg trenger litt hjelp med deler jeg trenger og nettstedet jeg skal få det fra. Jeg vil kjøpe aw boken hvis du fortelle meg noe (lemme guess .. "Making datamaskiner for Dummie"). Takk

Counterstriker

~ Steve
Old 18nde Dec 2007, 17:38
Banned Group

Ok .. første av sitt ikke vanskelig aldri selv tror at det i hjernen din, eller du vil mislykkes.
Hva du trenger
Hovedkort (main styre datamaskinen)
CPU (Central behandling chip)
Strømforsyning (lol)
Chasis (det gjelder å sette alt i)
Harddisk (lagring ting)
Minne (DDR ram prolly random access memory for midlertidig program bruk)
Video Card (hvis en ikke er på hovedkortet)
DVD-stasjon (self explanitory)
Deretter settes det sammen med noen tilhengere til å gjøre alt ikke overopphetes og voala en datamaskin
Kan jeg foreslå newegg.com eller den lokale datamaskinen deler detaljist.
Måten du legger dem sammen, er ved hjelp av kabler (Trust me kablene er alle unike og så stort sett umulig å ta feil kabel i eller i feil retning og en skrutrekker (ikke hardt) å skru mobo på chasis
Prøv også et tastatur, mus, skjerm, høyttalere og en skriver er en god idé også.
Og ja det for dummies-serien har en "hvordan man bygger en datamaskin" bok
Slutt med enhver CPU og hovedkort kommer med en bruksanvisningen på hvordan å gjøre det.
Old 18 desember 2007, 17:56
New Member Group

Dette vil kjøre meg rundt hvor mye? Jeg har en datamaskin butikk kalt kehtron om en kilometer fra huset mitt. De er tilpasset comps Så jeg tror de selger ting. Men er det anyplace nettet jeg kan få det.
Old 18nde Dec 2007, 18:03
Banned Group

Pris er alltid det du betaler for det .... (hva jeg mener)
Du kan kjøpe en superdatamaskin med de nyeste Intel Quad Core qx6800 og har en hyggelig datamaskinen din bare for rundt $ 3000
eller du kan kjøpe mindre deler og har en hel datamaskin koster rundt $ 400. Avhenger .. nå butikken som gjør tilpasset comps. De i utgangspunktet selge deg alt utstyret deretter legger like $ 100 til regningen for å sette det hele sammen (om en 45 minutters jobb)
nå installasjon av operativsystemet. Hvis du får det fra dem du betaler FULL pris på at darn OS. Hvis du ulovlig laste det ned selv sin gratis:-p og hvis du kjøper den og installere det selv sin også full pris så dvs også noe å vite. nyeste vista legger gjerne 400 til $ 800 USD til ligningen (trenger å konvertere den til din lokale valuta hvis det gjelder
Old 18nde Dec 2007, 18:06
Donor Group

Hvis du forteller oss hva du ønsker det kan vi fortelle deg hvilke deler for å spare penger på. For eksempel du vilikke ha en Quad Core CPU og 2GB RAM hvis du skal bruke den til å bare surfer på nettet.

Min System: Puter

Prosessor (er):
Intel Quad Core Q6600
Hovedkort:
Abit IN9
RAM-minne:
2x 1GB Patriot
Graphics Card (s):
XFX 8800GTS 320MB
Lydkort:
Harddisk (er):
750GB Internal, 400GB Ekstern
Optisk stasjon (er):
LG 20x DVD re-skribent
Case / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Cooling:
Zalman HSF
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 18nde Dec 2007, 18:09
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by dice14u View Post
Pris er alltid det du betaler for det .... (hva jeg mener)
Du kan kjøpe en superdatamaskin med de nyeste Intel Quad Core qx6800 og har en hyggelig datamaskinen din bare for rundt $ 3000
eller du kan kjøpe mindre deler og har en hel datamaskin koster rundt $ 400. Avhenger .. nå butikken som gjør tilpasset comps. De i utgangspunktet selge deg alt utstyret deretter legger like $ 100 til regningen for å sette det hele sammen (om en 45 minutters jobb)
Med mindre de har en anstendig byggmester og stress test over et par dager (som flere og flere gjør).

Spør dem likevel CS.

Det koster deg (prøv www.newegg.com for dine komponenter, får mail-in cash-back på en rekke komponenter på det), vil være avhengig av de komponentene du kjøper. Komponentene du kjøper er avhengig av behovet. Alt dette vil variere i pris.

Er du en spiller?
Skal du gjøre CAD / videoredigering arbeid?
Bare generelle kontor / internet usage?

Hvis du er en gamer, oppløsningen på skjermen du velger er en viktig faktor i spec'ing ett grafikkort, og en CPU til å gå med det så det ikke medfører noen flaskehalser.

Air kjøling?
Vann kjøling?
Overclocking?

Vi trenger å vite om skjerm / tastatur / mus og høyttalere er å bli inkludert i budsjettet utvalg du sitert, og oppløsningen på skjermen du vil ha / ha før de er i stand til å gi råd videre.

Også valg av OS (operativsystem) kommer inn i det. Vista er mye mer ressurs sulten enn XP.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19nde Dec 2007, 14:49
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by alex View Post
Med mindre de har en anstendig byggmester og stress test over et par dager (som flere og flere gjør).

Spør dem likevel CS.

Det koster deg (prøv www.newegg.com for dine komponenter, får mail-in cash-back på en rekke komponenter på det), vil være avhengig av de komponentene du kjøper. Komponentene du kjøper er avhengig av behovet. Alt dette vil variere i pris.

Er du en spiller?
Skal du gjøre CAD / videoredigering arbeid?
Bare generelle kontor / internet usage?

Hvis du er en gamer, oppløsningen på skjermen du velger er en viktig faktor i spec'ing ett grafikkort, og en CPU til å gå med det så det ikke medfører noen flaskehalser.

Air kjøling?
Vann kjøling?
Overclocking?

Vi trenger å vite om skjerm / tastatur / mus og høyttalere er å bli inkludert i budsjettet utvalg du sitert, og oppløsningen på skjermen du vil ha / ha før de er i stand til å gi råd videre.

Også valg av OS (operativsystem) kommer inn i det. Vista er mye mer ressurs sulten enn XP.
Jeg er en gamer. Jeg redigere videoer. Jeg Html ting .. Grunnleggende ting. Ingen die hard gamer bare World of Warcraft og Counterstrike. Jeg vil gi min egen pc .. Men jeg var på Newegg.com og så min pris etter at jeg bouht everytign var $ 973,12. Jeg vet jeg sa jeg ville betale 1K Men var ikke forventer å betale den. WellI ikke vil skjørt problemet men Jeg håpet på mer av 600-900. Kan noen prøve å finne det beste oppsettet. Og ja jeg vil være den som setter det sammen. Jeg har en fin Acer moniter å besvare spørsmålet ditt.
Old 19nde Dec 2007, 15:18
Donor Group

når u få det hele bygget og runing og fancy gi modding siden besøke min nettside full av trinnvise Modifikasjon sett denne nettsiden for evryone på denne nettsiden og Evry modder:)

www.myPCbuild.piczo.com

webområdet mitt dos ikke breatch eney regler på dette forumet:)

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1.50 gig DDR
Graphics Card (s):
256mb pci G-force
Lydkort:
Sound Blaster HD 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY luftkjølte heatsink
Nettverk / Internett:
jomfru 50Mbps
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 19nde Dec 2007, 16:19
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by pete21 View Post
når u få det hele bygget og runing og fancy gi modding siden besøke min nettside full av trinnvise Modifikasjon sett denne nettsiden for evryone på denne nettsiden og Evry modder:)

www.myPCbuild.piczo.com

webområdet mitt dos ikke breatch eney regler på dette forumet:)
Vi vil fortelle deg om det gjorde Pete.

-Kanoakavirus
Old 19nde Dec 2007, 16:20
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Counterstriker View Post
Jeg er en gamer. Jeg redigere videoer. Jeg Html ting .. Grunnleggende ting. Ingen die hard gamer bare World of Warcraft og Counterstrike. Jeg vil gi min egen pc .. Men jeg var på Newegg.com og så min pris etter at jeg bouht everytign var $ 973,12. Jeg vet jeg sa jeg ville betale 1K Men var ikke forventer å betale den. WellI ikke vil skjørt problemet men Jeg håpet på mer av 600-900. Kan noen prøve å finne det beste oppsettet. Og ja jeg vil være den som setter det sammen. Jeg har en fin Acer moniter å besvare spørsmålet ditt.
Okey doke. Jeg tar en butikk rundt for deg.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Gjør nettsiden antbann Web Design, hosting & SEO 6 5 januar 2009 06:56
Making Server ashaiba Nettverk, modem og VoIP 6 22 desember 2008 21:26
Lage en sikkerhetskopi triathleterob General Software Chat 2 23 nov 2008 08:45
Trenger du hjelp med å gjøre et nettsted mukz Web Design, hosting & SEO 23 30nde sep 2008 14:00
Gjøre mitt eget forum? shroomo Web Design, hosting & SEO 5 29 desember 2007 05:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.