![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo! Jeg er interessert i å gjøre en datamaskin. Jeg er villig til å betale om lag 600 $ -1000 $. Jeg ønsker ikke å opptre som en idiot, men jeg trenger litt hjelp med deler jeg trenger og nettstedet jeg skal få det fra. Jeg vil kjøpe aw boken hvis du fortelle meg noe (lemme guess .. "Making datamaskiner for Dummie"). Takk Counterstriker ~ Steve |
|
| |||
| |||
| Ok .. første av sitt ikke vanskelig aldri selv tror at det i hjernen din, eller du vil mislykkes. Hva du trenger Hovedkort (main styre datamaskinen) CPU (Central behandling chip) Strømforsyning (lol) Chasis (det gjelder å sette alt i) Harddisk (lagring ting) Minne (DDR ram prolly random access memory for midlertidig program bruk) Video Card (hvis en ikke er på hovedkortet) DVD-stasjon (self explanitory) Deretter settes det sammen med noen tilhengere til å gjøre alt ikke overopphetes og voala en datamaskin Kan jeg foreslå newegg.com eller den lokale datamaskinen deler detaljist. Måten du legger dem sammen, er ved hjelp av kabler (Trust me kablene er alle unike og så stort sett umulig å ta feil kabel i eller i feil retning og en skrutrekker (ikke hardt) å skru mobo på chasis Prøv også et tastatur, mus, skjerm, høyttalere og en skriver er en god idé også. Og ja det for dummies-serien har en "hvordan man bygger en datamaskin" bok Slutt med enhver CPU og hovedkort kommer med en bruksanvisningen på hvordan å gjøre det. |
|
| |||
| |||
| Dette vil kjøre meg rundt hvor mye? Jeg har en datamaskin butikk kalt kehtron om en kilometer fra huset mitt. De er tilpasset comps Så jeg tror de selger ting. Men er det anyplace nettet jeg kan få det. |
|
| |||
| |||
| Pris er alltid det du betaler for det .... (hva jeg mener) Du kan kjøpe en superdatamaskin med de nyeste Intel Quad Core qx6800 og har en hyggelig datamaskinen din bare for rundt $ 3000 eller du kan kjøpe mindre deler og har en hel datamaskin koster rundt $ 400. Avhenger .. nå butikken som gjør tilpasset comps. De i utgangspunktet selge deg alt utstyret deretter legger like $ 100 til regningen for å sette det hele sammen (om en 45 minutters jobb) nå installasjon av operativsystemet. Hvis du får det fra dem du betaler FULL pris på at darn OS. Hvis du ulovlig laste det ned selv sin gratis:-p og hvis du kjøper den og installere det selv sin også full pris så dvs også noe å vite. nyeste vista legger gjerne 400 til $ 800 USD til ligningen (trenger å konvertere den til din lokale valuta hvis det gjelder |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du forteller oss hva du ønsker det kan vi fortelle deg hvilke deler for å spare penger på. For eksempel du vilikke ha en Quad Core CPU og 2GB RAM hvis du skal bruke den til å bare surfer på nettet.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Spør dem likevel CS. Det koster deg (prøv www.newegg.com for dine komponenter, får mail-in cash-back på en rekke komponenter på det), vil være avhengig av de komponentene du kjøper. Komponentene du kjøper er avhengig av behovet. Alt dette vil variere i pris. Er du en spiller? Skal du gjøre CAD / videoredigering arbeid? Bare generelle kontor / internet usage? Hvis du er en gamer, oppløsningen på skjermen du velger er en viktig faktor i spec'ing ett grafikkort, og en CPU til å gå med det så det ikke medfører noen flaskehalser. Air kjøling? Vann kjøling? Overclocking? Vi trenger å vite om skjerm / tastatur / mus og høyttalere er å bli inkludert i budsjettet utvalg du sitert, og oppløsningen på skjermen du vil ha / ha før de er i stand til å gi råd videre. Også valg av OS (operativsystem) kommer inn i det. Vista er mye mer ressurs sulten enn XP.
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når u få det hele bygget og runing og fancy gi modding siden besøke min nettside full av trinnvise Modifikasjon sett denne nettsiden for evryone på denne nettsiden og Evry modder:)
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Gjør nettsiden | antbann | Web Design, hosting & SEO | 6 | 5 januar 2009 06:56 |
| Making Server | ashaiba | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 22 desember 2008 21:26 |
| Lage en sikkerhetskopi | triathleterob | General Software Chat | 2 | 23 nov 2008 08:45 |
| Trenger du hjelp med å gjøre et nettsted | mukz | Web Design, hosting & SEO | 23 | 30nde sep 2008 14:00 |
| Gjøre mitt eget forum? | shroomo | Web Design, hosting & SEO | 5 | 29 desember 2007 05:00 |
| Thread Tools | |
| |