![]() |
|
| |||
| |||
| Søger at få en ny pc, spil, og mit budget er: € 2.200, som er USD $ 3015, som GBP £ 1500 Jeg bor i Irland, og der er ingen brugerdefinerede gamer pc-producenter her bortset fra Dell og deres XPS gaming system som jeg ikke interesseret i. Jeg har fundet to særligt gode sites, en amerikansk en @ Xicomputer og en UK baseret selskab www.wired2fire.co.uk Er der nogen bedre dem derude Jeg mangler? Den amerikanske en @ Xicomputer indebærer systemet blev overført en stor afstand, der er dyrt og jeg er heller ikke rigtig komfortable med det. Og med wired2fire Euro til Sterling konvertering er temmelig dårlig hvilket betyder Jeg får ikke god værdi på det britiske system. Alle forslag vil blive meget værdsat Tak, Al |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er forholdsvis enkelt, købe fra et Irland, der er baseret selskab eller betale porto / valuta omregningskurs fra andre steder i verden.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OCUK(klik) skib til Irland og har meget konkurrencedygtige priser for denne del af verden, vil du være i stand til at opbygge en stor gaming PC fra deres websted Edit: men som anført ovenfor er du nødt til at betale moms
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er med SocialWarfare om OCUK. Men Wired2fire er en meget god bygherre og competitely priser.
|
| |||
| |||
| Hvis det kun er spil formål hvorfor har du så mange penge på en computer. Køb en XBOX eller playstation og en overkommelig billigere computer bare for at køre andre programmer. Det vil spare dig penge og magt også. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| A Bit of Market Research for reservedele | Paul4763 | General Hardware Chat | 1 | 2 oktober 2009 13:22 |
| Det forekommer mig, at Im Uklare Om Forarbejdningsvirksomhederne i marked? | Theresonly1 | CPU, bundkort og RAM | 7 | 28 april 2009 12:16 |
| Vil dette Rig Spil alle spil på markedet? | poopsniff | General Hardware Chat | 14 | 6 marts 2009 23:09 |
| Im på markedet for en god UPS (backup batteri) | cheesepuff | Cases & Strømforsyninger | 5 | 12 juni 2008 14:40 |
| Skamløs Market Research | dlbell | General Software Chat | 4 | 29 oktober 2007 09:26 |
| Thread Tools | |
| |