![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Haluatko saada uusi PC pelaamista, ja oma budjetti on: € 2200, joka on USD $ 3015 joka GBP £ 1500 Olen asuu Irlanti ei ole mukautettuja gamer PC-valmistajat tässä lukuun ottamatta Dellin ja niiden XPS pelaamista, joka en ole kiinnostunut olen havainnut kaksi erityisen hyviä sivustoja, joka on Yhdysvaltojen @ Xicomputer ja UK yhtiö www.wired2fire.co.uk Onko parempia siellä I'm missing? Yhdysvaltojen @ Xicomputer liittyy järjestelmän lähetysvuotta valtava etäisyys, joka on kallista ja olen myös ei todella mukava, että. Ja wired2fire euron Sterling muuntaminen on melko huono, mikä tarkoittaa En saa hyvän arvo Yhdistyneen kuningaskunnan järjestelmässä. Kaikki ehdotukset olisi suuresti arvostettu Kiitos, Al |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on melko yksinkertainen, ostaisi Irlanti yhtiö tai maksaa postikulut / valuutan muuntokurssi muualta maailmasta.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OcUK(click) aluksen Irlanti ja ovat hyvin kilpailukykyisiä hintoja tässä osassa maailmaa, voit rakentaa suuri pelaamista PC niiden sivusto Edit: mutta kuten edellä todettiin joudut maksamaan arvonlisäveroa
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen kanssa SocialWarfare on OcUK. Mutta Wired2fire ovat erittäin hyvä rakentaja ja competitely hinnoiteltua.
|
| |||
| |||
| Jos se on vain pelaamista varten miksi niin paljon rahaa tietokoneeseen. Osta XBOX tai playstation ja kohtuuhintaan halvempaa tietokonetta vain käynnissä muita sovelluksia. Se säästää rahaa ja valtaa myös. |