![]() |
|
| |||
| |||
| Op zoek naar een nieuwe pc, gamen, en mijn budget is: € 2200, die is USD $ 3015 die GBP £ 1500 Ik ben woonachtig in de Republiek Ierland en er is geen aangepaste gamer pc-fabrikanten hier afgezien van Dell en hun XPS gaming systeem waar ik ben niet geïnteresseerd in die ik heb gevonden twee bijzonder goede sites, een Amerikaan een @ Xicomputer en een Verenigd Koninkrijk gevestigd bedrijf www.wired2fire.co.uk Is er een betere daar ik mis? De Amerikaanse een @ Xicomputer gaat het systeem dat wordt verzonden een enorme afstand die is duur en ik ben ook niet echt comfortabel mee. En met de Euro wired2fire aan Sterling conversie is erg slecht, wat betekent I'm not getting goede waarde op het Britse systeem. Eventuele suggesties worden zeer gewaardeerd Bedankt, Al |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is vrij eenvoudig, koop van een bedrijf of Ierland betaalt de verzendkosten / valuta omrekeningskoers van elders in de wereld.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OCUK(klik) schip naar Nederland en hebben zeer concurrerende prijzen voor dit deel van de wereld, kunt u voor het bouwen van een grote gaming PC vanaf hun site Edit: maar zoals hierboven vermeld moet u BTW betalen
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben met SocialWarfare op OCUK. Maar Wired2fire zijn een zeer goede bouwer en competitely geprijsd.
|
| |||
| |||
| Als het alleen gaming doeleinden waarom heb je zoveel geld op een computer. Koop een XBOX of playstation en een betaalbare goedkoper computer voor het uitvoeren van andere toepassingen. Het bespaart u geld en macht ook. |