![]() |
|
| |||
| |||
| Letar du att få en ny dator, spel, och min budget är: € 2200 vilket är USD 3015 vilket är GBP £ 1500 Jag bor i Irland och det finns ingen anpassad spelare persondatortillverkare här bortsett från Dell och deras XPS spel som jag inte är intresserad Jag har hittat två bra platser, en amerikansk ett @ Xicomputer och en UK baserat företag www.wired2fire.co.uk Finns det något bättre där ute jag är försvunna? Den amerikanska en @ Xicomputer innebär systemet levereras ett stort avstånd som är dyrt och jag är heller inte riktigt bekväm med det. Och med wired2fire Europa till Sterling omställning är ganska dålig vilket innebär att jag inte får bra värde på det brittiska systemet. Någon förslag skulle vara mycket uppskattat Tack, Al |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är ganska enkelt, köpa från ett Irland baserade företaget eller betala portot / valuta omräkningskursen från andra håll i världen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OCUK(klicka) fartyg till Irland och har mycket konkurrenskraftiga priser för denna del av världen, kommer du att kunna bygga upp ett stort spel PC från deras webbplats Edit: men som nämnts ovan kommer du att få betala moms
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är med SocialWarfare på OCUK. Men Wired2fire är en mycket bra byggare och competitely pris.
|
| |||
| |||
| Om det bara är spel ändamål varför gör du så mycket pengar på en dator. Köp en XBOX eller playstation och ett överkomligt billigare dator bara för att köra andra program. Det kommer att spara pengar och makt också. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| A Bit of Market Research för reservdelar | Paul4763 | General Hardware Chat | 1 | 2 oktober 2009 13:22 |
| Det tycks mig som Im oklart Processor i marknaden? | Theresonly1 | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 28 april 2009 12:16 |
| Kommer detta Rigg Spela varje spel på marknaden? | poopsniff | General Hardware Chat | 14 | 6 mars 2009 23:09 |
| Im på marknaden för ett bra UPS (back up batteri) | cheesepuff | Cases & Power Supplies | 5 | 12 juni 2008 14:40 |
| Skamlös Market Research | dlbell | General Software Chat | 4 | 29 oktober 2007 09:26 |
| Thread Tools | |
| |