![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Goddag alle!. Jeg håber, jeg er i den rigtige "afdeling" for dette problem. Jeg er helt ned til blot 2.06GB hukommelse ud af 10.6. Jeg kunne ikke downloade en PDF-fil på grund af denne dag. Hvad kan jeg gøre for at rense ud af ting, der kan tage for meget af hukommelsen, for hvad de er værd? Problemet er, jeg ved ikke, hvad der er godt og skidt. Eller alternativt Hvordan kan jeg øge hukommelsen please? Jeg har et Kingston data rejsende, der fulgte med den bærbare computer (HP Presario). Kan dette blive anvendt på nogen måde at hjælpe? Jeg må indrømme, at alt uvidenhed om, hvad dette lille ting betyder, bortset fra at jeg fik at vide det øger hukommelsen! Takke Dem for Deres hjælp. Hensyn til alle John |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du mener harddisk plads? Jeg kender ikke mange mennesker med 10.6GB hukommelse ...
Du er nødt til at fjerne nogle ting, de gamle programmer, du ikke bruger, gamle fotos, musik osv., der kan optage rummet. Du kan også få et lille program kaldet CCleaner (Gratis), som automatisk scanner din PC og fjerner ting som midlertidigt filer og andre ting som ikke er nødvendigt. Thant normalt gratis op en fair bit. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start -> Kør -> "% tmp%" -> OK -> slet alt i den pågældende mappe. Ofte temp mapper kan få oppustet .. eller bare bruge Ccleaner.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tak begge meget. Jeg vil give dem en prøve. Jeg har allerede givet Eusing Gratis Justitskontorets gå, og det har gjort nogen forskel tho. Jeg faktisk ikke har spil eller musik på alle i comp. Det eneste, jeg gør, som kan tilføje, at problemet er, jeg ser en masse tennis på en eller to streaming websteder. Tak igen, og jeg vil sende resultaterne John |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Strange Problem med Memory Stick | Jimmy Hat | Drives & flytbare medier | 1 | 25 august 2009 07:32 |
| Rapporteret Memory Er Ikke Match Beløb af Installed Memory | weedan_ash | CPU, bundkort og RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Venstre Ophængte | pandahead | General Hardware Chat | 2 | 4. maj 2008 13:36 |
| Telefon memory stick problem .. | Axegrinder | Drives & flytbare medier | 6 | 22 april 2008 15:38 |
| Mouse problem - venstreklik ikke fungerer | CompGal | General Hardware Chat | 4 | 17 marts 2007 09:31 |
| Thread Tools | |
| |