![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hyvää päivänjatkoa kaikille!. Toivon, että olen oikealla "osastolla" tähän ongelmaan. Olen aina vain 2.06GB muistia ulos 10.6. En voi ladata PDF-tiedostoa, koska tänään. Mitä voin tehdä putsata asioita, jotka voitaisiin ottaa liikaa muistoa siitä, mitä he ovat arvoinen? Ongelmana on, en tiedä, mikä on hyvää ja huonoa. Tai vaihtoehtoisesti Miten voin lisätä muistia please? Minulla on Kingston tiedot traveller joka tuli kannettava (HP Presario). Tätä voidaan käyttää millään tavoin auttaa? Minun on myönnettävä, yhteensä tietämättömyys siitä, mitä tämä pieni asia ei lukuun ottamatta sitä, että minulle sanottiin, se lisää muistia! Kiittää teitä auttaa. Regards kaikille John |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarkoitatko kovalevy tilaa? En tiedä, monet 10.6GB muistia ...
Sinun tulee poistaa joitakin juttuja, vanhoja ohjelmia et käytä, vanhoja valokuvia, musiikkia jne., jotka voivat ottaa tilaa. Voit myös saada vähän ohjelma nimeltä CCleaner (vapaa), joka skannaa automaattisesti tietokoneen ja poistaa tavaraa kuten tempory tiedostoja ja muita juttuja ei tarvita. Thant yleensä vapaasti's up kohtuullisen vähän. My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käynnistä -> Suorita -> "% tmp%" -> OK -> Poista kaikki kyseisen kansion. Usein temp hakemistoja voidaan saada paisunut .. tai käyttää Ccleaner.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kiitos molemmat hyvin paljon. Annan heille yrittää. Olen jo antanut Eusing Free Registry voit ja se on tehnyt mitään eroa tho. Olen itse ei ole pelejä tai musiikkia lainkaan COMP. Ainoa asia, i do, jotka saattaisivat lisätä ongelma on i katsella paljon tennis on yksi tai kaksi streaming sivustoja. Kiitos vielä kerran, ja aion lähettää tulokset John |