![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Goede dag allemaal!. Ik hoop dat ik in de juiste 'afdeling' voor dit probleem. Ik ben tot iets 2.06GB geheugen van 10.6. Ik kan niet downloaden van een PDF-bestand omdat deze vandaag. Wat kan ik doen om schoon uit dingen die misschien wel toegang tot al te veel van het geheugen voor wat ze waard? Het probleem is dat ik niet weet wat goed en slecht. Of anders hoe kan ik het geheugen alstublieft? Ik heb een paar Kingston gegevens die met de laptop (HP Presario). Kan deze worden gebruikt in enige manier om te helpen? Ik moet toegeven aan de totale onwetendheid over wat dit kleine ding doet, behalve dat ik kreeg te horen dat verhoogt het geheugen! Dank u voor uw hulp. Betrekking tot alle John |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bedoel je harde schijf ruimte? Ik weet niet veel mensen met 10.6GB geheugen ...
U moet verwijderen sommige dingen, oude programma's die je niet gebruikt, oude foto's, muziek ed die mogelijk toegang tot de ruimte. Je kan ook een klein programmaatje genaamd CCleaner (Vrij), die automatisch scant uw pc en verwijdert spul zoals tempory bestanden en andere dingen niet nodig. Thant gewoonlijk vrij is van een eerlijke beetje. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start -> Uitvoeren -> "% tmp%" -> OK -> verwijder alles wat in die map. Vaak temp mappen kunt opgeblazen .. of gewoon gebruik Ccleaner.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thank you both very much. Ik geef ze eens te proberen. Ik heb al gezien Eusing Free Registry een gaan en het heeft geen verschil tho. Ik eigenlijk geen games of muziek op alle in de comp. Het enige wat ik doen die kunnen toevoegen aan het probleem is i watch veel tennis op een of twee streaming sites. Nogmaals bedankt en ik zal na de resultaten John |