![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| God dag alle!. Jeg håper jeg er på rett "avdeling" for dette problemet. Jeg ned til bare 2.06GB minne ut 10.6. Jeg kunne ikke laste ned en PDF-fil på grunn av dette i dag. Hva kan jeg gjøre for å rense ut ting som kan ta opp for mye av minnet for hva de er verdt? Problemet er at jeg ikke vet hva som er gode og dårlige. Eller eventuelt hvordan kan jeg øke minnet kan du? Jeg har en Kingston data alene som fulgte med laptop (HP Presario). Kan dette brukes på noen måte å hjelpe? Jeg må innrømme å total uvitenhet om hva denne lille ting virker, bortsett fra at jeg ble fortalt det øker minnet! Takke deg for din hjelp. Hensyn til alle John |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du mener harddiskplass? Jeg kjenner ikke mange mennesker med 10.6GB minne ...
Du må fjerne noen ting, gamle programmer du ikke bruker, gamle bilder, musikk osv. som kan ta opp plass. Du kan også få et lite program som heter CCleaner (Free) som automatisk skanner PC-en, og fjerner ting som tempory filer og andre ting ikke er nødvendig. Thant normalt gratis opp en god bit. Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start -> Kjør -> "% tmp%" -> OK -> slette alt på denne mappen. Ofte temp kataloger kan få oppsvulmet .. eller bare bruke Ccleaner.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Takk begge veldig mye. Jeg skal gi dem en sjanse. Jeg har allerede gitt Eusing Free Registry en går og det har gjort det ingen forskjell tho. Jeg faktisk ikke har spill eller musikk i det hele tatt i komp. Det eneste jeg gjør som kan legge til problemet er at jeg ser mye tennis på én eller to streaming nettsteder. Takk igjen, og jeg vil legge ut resultatene John |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Stange Problem med Memory Stick | Jimmy Hat | Drivere og flyttbare medier | 1 | 25 august 2009 07:32 |
| Rapportert Memory ikke samsvarer Beløp over installerte Memory | weedan_ash | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Venstre hengende | pandahead | General Hardware Chat | 2 | 4 mai 2008 13:36 |
| Telefon minnepinne problem .. | Axegrinder | Drivere og flyttbare medier | 6 | 22 april 2008 15:38 |
| Mouse problem - venstre klikker ikke fungerer | CompGal | General Hardware Chat | 4 | 17 mars 2007 09:31 |
| Thread Tools | |
| |