vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Mobo: n PCI-E (16x) käydessä 8x, yhteensopivuus ja suorituskykyyn liittyviä ongelmia?

Reply

Thread Tools
Old 4 elokuu 2007, 04:38
Jäsen

Default Mobo: n PCI-E (16x) käydessä 8x, yhteensopivuus ja suorituskykyyn liittyviä ongelmia?

Hei, Periaatteessa haluaisin tietää whats jatkunut tämän.

Jos i ostaa näytönohjain, joka on pci-e yksi, se on ok minun pci-e-korttipaikka, joka on osoitteessa 8x?
Onko havaittavissa eroja? Toimiiko se?

Mitä korttien suorituskykyä? Voiko sen fillrate puolittuu vai mitä?

Onko tehokkaasti yksi AGP kanssa eri rajapintailmiöistä ja thats kaikille?

Mitä tapahtuu sille?

Ant ...
Old 4 elokuu 2007, 05:31
Rahoittajien ryhmän

Default Mobo: n PCI-E (16x) käydessä 8x, yhteensopivuus ja suorituskykyyn liittyviä ongelmia?

Hi Antony.

Laita mielessä levossa kaveri. Olen vielä nähdä GPU täyttää kaistanleveys antanut 8x pistorasiaan, joko AGP tai PCI-E.

PCI-E oli touted kuin kaikki laulavat kaikki tanssivat, kun se on release koska emolevyn valmistajan halusi päästä eroon AGP.

That's it, puhdas ja yksinkertaisesti.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 4 elokuu 2007, 13:07
Jäsen

Hei Alex oikea minulle, jos olen väärässä, mutta jos saat kortin suunniteltu 16x PCI = E se ei fyysisesti sovitettava 8x slot.Not 100%, mutta thats mitä ymmärrän. Jos se on 8x kortti on ok on 16x slot vain käyttämällä 8 jonojen käytettävissä olevista 16.
Old 4 elokuu 2007, 15:02
Jäsen

Its a 16x kortin ja A-16x-korttipaikka, mutta ilmeisesti korttipaikasta runs at 8x. Ant ...
Old 4 elokuu 2007, 15:50
Rahoittajien ryhmän

Hei kaverit, anteeksi oli katsovat sitä puhtaasti kaistanleveys näkökulmasta minun alkuperäinen lukea postissa.

Whats the mobo merkin / mallin Antony?

-Kanoakavirus
Old 4 elokuu 2007, 16:01
Jäsen

Hei, Ive sai Gigatavu M61PM-S2 (rev. 2). ja ive osti kimmellys 256MB nVidia 6600GT. Ant ...
Old 4 elokuu 2007, 16:51
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by sirantonycartwright View Post
Hei, Ive sai Gigatavu M61PM-S2 (rev. 2). ja ive osti kimmellys 256MB nVidia 6600GT. Ant ...
Sinun pci-e slot annetun mobo on 16x slot Antony, joten en ymmärrä viestisi (?)

Kortti on turvesoiden standardi 16x PCI-E-kortin.

It'll työtä.

-Kanoakavirus
Old 5 elokuu 2007, 03:25
Jäsen

Quote:
Originally Posted by alex View Post
Sinun pci-e slot annetun mobo on 16x slot Antony, joten en ymmärrä viestisi (?)

Kortti on turvesoiden standardi 16x PCI-E-kortin.

It'll työtä.
Tiedän, se on sekava.
Oma mobo on 16x-korttipaikka, eikö?
Kuitenkin se kulkee klo 8x niin vaikka 16x kortti sopii, se suorittaa vain enintään tehty 8x.
Kortin ive ostivat on 16x.

Tiedätkö mitä tarkoitan?
Old 5 elokuu 2007, 03:31
Jäsen

Katso tämä:
http://www.sharkyforums.com/showthread.php?p=2477754
Old 5 elokuu 2007, 06:59
Rahoittajien ryhmän

[lainaus = sirantonycartwright; 23623]
Kuitenkin se kulkee klo 8x niin vaikka 16x kortti sopii, se suorittaa vain enintään tehty 8x.
Lainaan]

Mistä sinä hankkia tämän info alkaen Antony?

Oletko tarkistanut bios vain vahvistaa pci-e on asetettu 16x?

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.