![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, In principe zou ik graag willen weten wat er aan de hand met dit. Als ik een grafische kaart, een PCI-E is, zal het goed in mijn pci-e-sleuf die draait op 8x? Is er een merkbaar verschil? Zal het werken? Wat gebeurt er met mijn kaarten prestaties? Zal haar fillrate worden gehalveerd of wat? Is het daadwerkelijk een AGP met een andere interface en thats all? Wat is er aan mee? Ant ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Antony. Zet je geest in rust vent. Ik heb nog een GPU vullen de bandbreedte die door een 8x aansluiting, of AGP of PCI-E. PCI-E is touted als alle zingen dansen op het vrijkomen omdat moederbord fabrikanten wilden doen weg met AGP. Dat is het, puur en eenvoudig.
|
| |||
| |||
| Hi Alex correct me als ik mis, maar als je een kaart ontworpen voor 16x PCI-E = het zal niet fysiek fit een 8x slot.Not 100% op, maar dat is wat ik begrijp. Als het een 8x kaart zal ok in een 16x slot slechts 8 rijstroken met behulp van de beschikbare 16. |
|
| |||
| |||
| Het is een 16x kaart en een 16x slot, maar blijkbaar de sleuf loopt op 8x. Ant ... |
|
| |||
| |||
| Hi guys, sorry was op zoek op het puur uit een bandbreedte van het uitzicht vanuit mijn aanvankelijke lezen van het bericht. Whats the mobo merk / model Antony?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hiya, Ive got a Gigabyte M61PM-S2 (rev 2). en ive kocht een schittering 256mb nVidia 6600GT. Ant ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
De kaart is een hoogveen standaard 16x pci-e kaart. Het zal werken.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Mijn mobo heeft een 16x slot, toch? Maar het draait op 8x dus zelfs al een 16x kaart past, zal alleen worden uitgevoerd op maximaal 8x. De kaart ive gekocht is een 16x. Weet je wat ik bedoel? |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| [quote = sirantonycartwright; 23623] Maar het draait op 8x dus zelfs al een 16x kaart past, zal alleen worden uitgevoerd op maximaal 8x. quote] Waar hebt u deze info uit Antony? Heb je de bios gewoon te bevestigen dat de pci-e is vastgesteld op 16x?
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe goed is Windows 7? Zal zij over Verenigbaarheid Kwesties van Vista of XP? | Theresonly1 | Windows besturingssystemen | 4 | 22 apr 2009 01:03 |
| CD Drive kwesties op Dell OptiPlex SX260, Windows 2K Professional ... | use_me | Algemeen Hardware Chat | 12 | 13 okt 2008 00:49 |
| Oude mobo's - RAM-compatibiliteit | dmdougie | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 19 jun 2008 03:37 |
| Compatibiliteit | addict | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 5 januari 2008 15:16 |
| Compatibiliteit? | williamson123456 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 17e sep 2007 12:27 |
| Thread Tools | |
| |