![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hiya, innerst inne, vil jeg gjerne vite hva som skjer med dette. Hvis jeg kjøper et grafikkort, et PCI-E en, vil det være ok i mine PCI-E slot som kjører 8x? Er det noen merkbar forskjell? Vil det fungere? Hva skjer med min kortene dine? Vil dens fillrate være halvert eller hva? Er det effektivt en AGP med et annet grensesnitt og dvs alle? Hva skjer med den? Ant ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Antony. Put your mind hvile fyr. Jeg har ennå å se en GPU fylle båndbredden leveres av en 8x socket, enten AGP eller PCI-E. PCI-E ble spioneringen som alle synge og danse på den utgivelsen fordi hovedkort produsentene ville gjøre unna med AGP. That's it, rent og enkelt.
|
| |||
| |||
| Hei Alex korrigere meg hvis jeg er galt, men hvis du får et kort beregnet for 16x PCI = E vil det ikke fysisk plass en 8x slot.Not 100% på dette, men dvs hva jeg forstår. Hvis det er en 8x-kortet vil det være ok på en 16x slot bare med 8 baner av de tilgjengelige 16. |
|
| |||
| |||
| Dens en 16x-kort og en 16x spor, men tilsynelatende glippen kjører 8x. Ant ... |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, beklager var å se på det rent fra en båndbredde synspunkt fra min første lese i innlegget. Hva er det mobo Merke / Modell Antony?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hiya, Ive fikk Gigabyte M61PM-S2 (rev 2). og Ive kjøpte en perle 256MB nVidia 6600GT. Ant ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Kortet er en bog standard 16x PCI-E kort. Det vil fungere.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Min mobo har 16x spor, ikke sant? Men den kjører 8x så selv om en 16x-kort får plass, vil den bare kjøre på max av 8x. Kortet Ive kjøpte en 16x. Vet du hva jeg mener? |
|
| |||
| |||
| Se på dette: http://www.sharkyforums.com/showthread.php?p=2477754 |
|
| |||
| |||
| [quote = sirantonycartwright; 23623] Men den kjører 8x så selv om en 16x-kort får plass, vil den bare kjøre på max av 8x. quote] Hvor har du skaffer deg denne info fra Antony? Har du kontrollert bios bare å bekrefte PCI-E er satt på 16x?
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor god er Windows 7? Vil det ha noen problemer fra Vista eller XP? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 4 | 22 april 2009 01:03 |
| CD-stasjon saker Dell Optiplex SX260, kjører Windows 2K Professional ... | use_me | General Hardware Chat | 12 | 13 oktober 2008 00:49 |
| Old MoBo's - RAM kompatibilitet | dmdougie | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 19 juni 2008 03:37 |
| Kompatibilitet | stoffmisbruker | General Hardware Chat | 1 | 5 januar 2008 15:16 |
| Kompatibilitet? | williamson123456 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 17nde sep 2007 12:27 |
| Thread Tools | |
| |