![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Pyh!, Glad for jeg fik at BSOD sorteret.
Min første pc bygge gik bekymrende pæreformet nylig. Kunne ikke få min Vista 64bit til at blive installeret korrekt. Holdes få BSOD efter alt mellem 5 sekunder og 5 minutter på mit skrivebord! Mit system CPU: E6600 MOBO: ASUS P.5N-E SLI, RAM: Corsair XMS2, http://www.corsair.com/_datasheets/T...048-6400C4.pdf GPU: Geforce 9600GT Anyways, hardware syntes at være installeret korrekt. Det var installerer Vista 64bit jeg havde problemer med. Efter at have prøvet RAM i forskellige slot kombinationer var jeg venstre spekulerer på, hvad fanden var op med mit system. En ven på arbejdspladsen, der ved, hvad de gør (fortunatly for mig!) Havde et kig på det og indså, at BIOS-version på min MOBO var meget gamle, specielt version 0401. Han havde at blinke min BIOS med en diskette via MS-DOS, opdatere den til den nyeste version, som blev 1201 tror jeg. Det, jeg er glad for at sige helt cured min BSOD problem ![]() Happy dage ![]() Mente, at dette kan være en hjælp for nogle. Tak |
|
|
|||
|
|||
|
crap jeg ville få det bundkort og du wouldnt fange mig døde med en diskette! tak for heads up!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Glad du fik det at arbejde i slutningen
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
glad for sin alle arbejder! må være noget var uforenelig med den aktuelle hardware eller noget i den retning
|
|||
|
|||
|
Sørg for, at du får den nyeste WHQL drivere til dit nVidia GFX kortet Mr77. Vista 64 bliver sqirrely uden de nyeste drivere.
|