![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Huh huh, iloinen sain että BSOD LAJITTELE. Ensimmäinen PC rakentaa meni huolestuttavan päärynän muotoinen äskettäin. Couldn't saan Vista 64bit asentaa oikein. Kept saada BSOD jälkeen mitään välillä 5 sekuntia ja 5 minuuttia työpöydälle! Oma järjestelmä CPU: E6600 MOBO: ASUS P5N-E SLI, RAM: Corsair XMS2, http://www.corsair.com/_datasheets/T...048-6400C4.pdf GPU: Geforce 9600GT Anyways, laitteisto näytti asentuvan oikein. Se oli asentanut Vista 64bit i oli kysymyksiä. Kun yrittää RAM eri slot yhdistelmät i jäi mietit mitä helvettiä oli minun järjestelmässä. Ystävä työssä, joka tietää mitä he tekevät (fortunatly minulle!) Oli tarkastella sitä, ja ymmärsivät, että BIOS-versio minun MOBO oli hyvin vanha, erityisesti versio 0401. Hän oli vilkkua minun BIOS kanssa levyke kautta MS-DOS, ajantasaistamalla sen uusin versio, joka oli 1201 i think. Tämä, ja olen iloinen voidessani sanoa, täysin cured minun BSOD ongelma ![]() Hyvää päivää ![]() Oletettavasti tämä saattaa olla apua joillekin. Kiitos |
|
| |||
| |||
| crap Aioin saada että emolevy ja te wouldnt saalis minulle kuollut kanssa levykkeelle! kiitos päämiehet ylös! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kiva kun sain sen työskentelevät loppuun
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| iloinen sen kaikki toimii! täytyy olla jotain oli ristiriidassa nykyisen laitteiston tai jotain sellaista
| |||
| |||
| Varmista, että saat uusimmat WHQL ohjaimet nVidia GFX kortin Mr77. Vista 64 saa sqirrely ilman uusimmat ajurit. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsen apua Vilkkuu BIOS DVD CD | pete21 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 18 lokakuu 2009 20:47 |
| BIOS Flashing ongelma - Uusi Mobo Pakollinen?! | mbonwick | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 8 lokakuu 2009 10:21 |
| Epson C59 punainen johti aina vilkkua ongelma | shanedy | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 18th Jun 2009 02:23 |
| Oma BIOS kaatui? - Oma BIOS on nyt asetettu lainkaan tehdas oletus | Bubba | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 7. Huhtikuu 2009 15:33 |
| DSL-valo vilkkuu! apu | 2424frag | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 15. Joulukuu 2008 00:57 |
| Thread Tools | |
| |