![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Foei, blij dat ik heb dat BSOD gesorteerd.
Mijn eerste pc bouwen ging verontrustend peervormig onlangs. Kan niet mijn Vista 64bit te installeren correct. Gehouden om BSOD na iets tussen 5 seconden en 5 minuten op mijn bureaublad! Mijn systeem CPU: E6600 Mobo: ASUS P5N-E SLI, RAM: Corsair XMS2, http://www.corsair.com/_datasheets/T...048-6400C4.pdf GPU: Geforce 9600GT Anyways, hardware leek correct geïnstalleerd. Het was de installatie van Vista 64bit Ik had problemen met. Na het uitproberen van de RAM in verschillende combinaties sleuf was ik links af wat de hel is met mijn systeem. Een vriend op het werk, wie weet wat ze doen (fortunatly voor mij!) Was een blik op werpen en besefte dat de BIOS-versie op mijn mobo was erg oud, in het bijzonder versie 0401. Hij had te knipperen mijn BIOS met een diskette met MS-DOS, het bijwerken naar de nieuwste versie, die was 1201 denk ik. Dit ben ik blij om te zeggen, geheel genezen mijn BSOD probleem ![]() Happy Days ![]() Dacht dat dit kan helpen om bepaalde. Bedankt |
|
|
|||
|
|||
|
crap i was going to get dat moederbord en je wouldnt catch me dood met een diskette! thanks for the heads up!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Blij dat je het werken in het einde
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
blij zijn alle werkdagen! moet iets onverenigbaar was met de huidige hardware of iets dergelijks
|
|||
|
|||
|
Zorg ervoor dat je de nieuwste WHQL drivers voor jouw nVidia gfx kaart Mr77. Vista 64 krijgt sqirrely zonder de nieuwste stuurprogramma's.
|