![]() |
|
| |||
| |||
| Phew, glad jeg fikk som BSOD sortert. Min første PC bygge gikk bekymringsfullt pære-formet nylig. Kunne ikke få min Vista 64bit å installere riktig. Kept får BSOD etter noe mellom 5 sekunder og 5 minutter på skrivebordet! Mitt system CPU: E6600 MOBO: ASUS P5N-E SLI, RAM: Corsair XMS2, http://www.corsair.com/_datasheets/T...048-6400C4.pdf GPU: Geforce 9600GT Anyways, hardware syntes å installere riktig. Det var installere Vista 64bit jeg hadde problemer med. Etter å ha prøvd RAM i forskjellige slot kombinasjoner jeg ble igjen lurer på hva i helvete var opp med mitt system. En venn i arbeid, som vet hva de gjør (fortunatly for meg!) Hadde en titt på den og at BIOS-versjon på min MOBO was very old, spesielt versjon 0401. Han måtte flash min BIOS med disketten ved MS-DOS, oppdaterer den til den nyeste versjonen, som var 1201 tror jeg. Dette er jeg glad for å si, helt kurert min BSOD problem ![]() Happy days ![]() Trodde dette kan være til hjelp for noen. Takk |
|
| |||
| |||
| crap jeg skulle få den hovedkort og du wouldnt fange meg død med en diskett! Takk for heads up! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glad du fikk den arbeider i slutten
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| glad det hele fungerer! må være noe var uforenlig med gjeldende maskinvare eller noe sånt
| |||
| |||
| Sørg for at du får de nyeste WHQL drivere for nVidia GFX kortet Mr77. Vista 64 får sqirrely uten de nyeste driverne. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp Flashing Bios med DVD CD | pete21 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 18 oktober 2009 20:47 |
| BIOS Flashing Problem - Ny Mobo Nødvendig?! | mbonwick | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 8 oktober 2009 10:21 |
| Epson C59 rød LED alltid blinkende problem | shanedy | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 18 juni 2009 02:23 |
| Min BIOS krasjet? - Min BIOS er nå satt på alle forhåndsprogrammerte | Bubba | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 7 april 2009 15:33 |
| DSL lyset blinke! hjelp | 2424frag | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 15 desember 2008 00:57 |
| Thread Tools | |
| |