mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Min computer vil ikke starte op på alle

Reply

Thread Tools
Old 4. juli 2008, 12:16
Medlem Gruppen

Default Min computer vil ikke starte op på alle

Hej
Netop gjorde en fabrik genoprette af min computer alt var kører ok jeg var installere alle mine drivere igen, genstartet den to gange. Så det ville ikke lade mig komme forbi aktivere vinduer stadium som jeg forsøgte at undgå indtil everytinhg var opsætningen. Så jeg prøvede et par gange, men linjen var ikke tilslutning, så jeg var tvunget til logge af skærmen og jeg nulstille computeren forårsage sluk knap blev ikke vist. Nu kan jeg få noget, når jeg tændt computeren ingen post ingen bios lutter ventilator og magt lyser.
Jeg tror, jeg er completly skruet hvis nogen kender en vej ud.
Ethvert forslag ???????????????????????
Old 4. juli 2008, 12:18
Administrator Gruppen

Fjern netledningen i et par minutter at dræne al magten ud af maskinen, så den kan nulstille.

Hvis det betyder n't arbejde skal du have en ny PSU til at forsøge at først.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 4. juli 2008, 12:38
Medlem Gruppen

Ingen, der ikke var i arbejde.
Jeg har set et andet forum med et lignende problem, og som De sagde, at strømforsyningen er blevet ændret, og at løst problemet. Jeg synes, at det overraskende, da alle lys er tændt og blæseren kører, og hvordan PSU kan skrue op fra mig trykke på HVILE knappen er forbløffende.
Old 4. juli 2008, 13:56
Administrator Gruppen

En defekt PSU vil lykkeligt spin fans og magt lyser.

De er også meget upålidelig, så kan bryde meget let.

Hvis en pc ikke tænde ordentligt, er det altid hardware, og en PSU er den billigste ting at prøve.
Old 5. juli 2008, 04:22
Medlem Gruppen

Nå købt en ny PSU startet op på ram test skærm, en advarsel kom op at sige "advarsel nye CPU" (mærkelige, fordi jeg ikke gjorde noget til CPU), gik ind i bios når jeg kom ud advarslen var gået.
Så gik ind Velkomstsiden og det blev der for evigt, så jeg var nødt til at nulstille og gætte, hvad en anden ingen boot. Men efter et par minutter Jeg forsøgte igen det opstartet men jeg fik i bios i stedet for at se, om der er nogen indstilling, der kan stoppe dette. Nå, mens du browser i bios skærmen frøs og tastaturet lyser ikke var på enten så jeg var nødt til at nulstille Jeg håber, at jeg kan få det startet igen, jeg går til en anden fabrik gendanne.
Alle har nogen ideer, hvorfor det sker?
Old 5. juli 2008, 11:31
Donor-Gruppen

Det kunne være dårlig ram. Hvis du har mere end 1 stick, kan du prøve at fjerne en og hvis ikke bedre, swap dem (holder til 1).

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 7. juli 2008, 13:25
Medlem Gruppen

Jamen jeg stadig få disse boot fryser men nu kan det ske på et hvilket som helst tidspunkt efter POST og under win logo skærmen og værre, når XP er faktisk op. Når skrivebordet og alle ikonerne kommer du mener din i den klare, men så vil det fryse ingen harddisk aktivitet ingen mus.
Kan bare ikke få mening ud af, hvordan dette forekom det hele startede fra en uskyldig Nulstil som jeg har gjort millioner af gange nu den ting er gået blodige gale.
Old 8. juli 2008, 01:41
Donor-Gruppen

Har du prøvet at bytte om på Ram?
Old 8. juli 2008, 02:37
Donor-Gruppen

_possible_ overopvarmes Også selvom usandsynlig. større sandsynlighed for at blive RAM, IMO.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8. juli 2008, 07:28
Medlem Gruppen

Nej, jeg har ikke prøvet ram, det er ikke den oprindelige ram, der fulgte med computeren vej tilbage i 2002, har jeg installeret to nye moduler for et par år tilbage. Men jeg formoder, det kan stadig være RAM. Den overophedning spørgsmål synes helt gyldige som normalt, når jeg forlader computeren off stikket for en nat, jeg kan starte backup med funktionalitet. Men da jeg lige har købt en ny PSU og før, at en ny fan i begyndelsen af året, så man stadig ville være forvirrende.
Også jeg har bemærket i BIOS, når jeg deaktiverer POST tale anmeldelse POST Complete Test automatisk deaktiverer og jeg var ikke klar over dette før og har afhjulpet det nu.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Computeren ikke Boot Up: ( TOA5T General Hardware Chat 3 31 oktober 2008 04:16
Kan ikke Boot Computer morrowj112 General Hardware Chat 9 4 august 2008 20:11
Computeren ikke Boot steve05 Windows-operativsystemer 4 8 januar 2008 12:40
Computeren vil ikke Boot shramek23 Laptops, Mobiles & PDA'er 3 14th Dec 2007 17:00
Computer vil ikke starte ss8601 CPU, bundkort og RAM 5 24 november 2007 12:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.