![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Juuri ollut tehdas palauttaa minun tietokone kaikki oli käynnissä ok olin asentamalla kaikki minun ajurit uudelleen, uudelleen kahdesti. Sitten se ei anna minun käydä läpi aktivoida Windows vaihetta, jossa yritin välttää kunnes everytinhg oli setup. Joten olen yrittänyt muutaman kerran, mutta rata ei ollut yhdistää, joten minun oli pakko kirjautua ulos näytön ja voin palauttaa tietokoneen syy Power Off-painike ei ole näkyvissä. Nyt saan mitään, kun olen virta tietokoneeseen ei virkaan ei BIOS vain tuuletin ja valta valot. Uskon completly ruuvattu jos joku tietää tien ulos. Kaikki ehdotukset ??????????????????????? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Irrota virtajohto muutaman minuutin valumaan kaikki valta pois koneesta, jotta se voidaan palauttaa.
| |||
| |||
| No se ei toiminut. Olen nähnyt toisen foorumin kanssa samanlainen ongelma, ja kuten sanoit virtalähde oli muuttunut ja että ratkaista ongelma. Minusta yllättävää, koska kaikki valot ovat päällä ja puhallin on käynnissä, ja miten PSU voi pilata minulta painamalla REST-painike on hämmästyttävää. |
|
| |||
| |||
| Virheellinen PSU mielellään pyörivät tuulettimet ja vallan valot. Ne ovat myös hyvin epäluotettavia, jotta voi murtaa helposti. Jos tietokoneeseen ei ole valtaa oikein on aina laitteiston, ja PSU on halvin asia yrittää. |
|
| |||
| |||
| No osti uuden PSU käynnistetty vuoden RAM testaus näyttö, varoitus tuli sanomalla "varoitus uusi CPU" (outoa, koska en mitään CPU), meni BIOS kun tulin ulos varoitus oli mennyt. Joten meni kiinni Tervetuloa-näytössä, ja se pysyi siellä aina niin minun piti palauttaa ja arvata, mitä toinen ei käynnisty. Mutta muutaman minuutin Yritin kerran se käynnistynyt, mutta saavuin bios sen sijaan nähdä, onko jokin asetus, joka voi estää tämän. No selaamisen BIOS ruudulla jähmettyi ja näppäimistön valot eivät ole myöskään niin minun piti palauttaa toivon voivani saada sen käynnistää uudelleen, olen menossa toisen tehtaan palauttaa. Kellään mitään ideoita miksi näin tapahtuu? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi olla huono ram. Jos sinulla on enemmän kuin 1 kiinni, kokeile poistaa yksi ja jos mitään parempaa, vaihtaa niitä (pitäminen 1).
| |||
| |||
| Tuota olen edelleen saada nämä käynnistys jumittuu, mutta nyt se voi tapahtua missä tahansa vaiheessa post aikana voittaa logo näytössä ja pahenee, kun XP on todella ylös. Kun työpöytä ja kaikki kuvakkeet keksiä uskot on selvä, mutta sitten se pysähtyy ole kiintolevyn ei hiiren liikkeitä. Vain ei ole järkevää, kuinka tämä tapahtui se kaikki alkoi viaton Vaihda jotka olen tehnyt miljoonia kertoja nyt asia on mennyt veristä hulluksi. |
|
| |||
| |||
| Yrititkö vaihtava Ram? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| _possible_ ylikuumentua liikaa, mutta epätodennäköistä. todennäköisemmin RAM, IMO.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| No en ole kokeillut RAM, se ei Orignal RAM mukana tietokoneen jo vuonna 2002, olen asentanut kaksi uutta moduulia pari vuotta sitten. Mutta oletan, että se voisi silti olla RAM. Ylikuumenemisen kysymykset näyttää varsin voimassa yleensä kun lähden tietokoneen pois pistoke yönä voi käynnistää varmuuskopioinnin ja toimintoja. Mutta olen juuri ostanut uuden PSU ja ennen uuden tuulettimen alkuvuodesta, jotta olisi silti hämmentävää. Lisäksi olen huomannut, että BIOS kun poistan POST puheen ilmoituksen POST Complete Test automaattisesti poistaa ja en tiennyt tätä ennen, ja on korjattu nyt. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone ei käynnisty: ( | TOA5T | Rautatavaran Chat | 3 | 31. lokakuu 2008 04:16 |
| Ei voi Boot Computer | morrowj112 | Rautatavaran Chat | 9 | 4th Aug 2008 20:11 |
| Tietokone ei Boot | steve05 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 8. Jan 2008 12:40 |
| Tietokone ei Boot | shramek23 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 14. Joulukuu 2007 17:00 |
| Tietokone ei käynnisty | ss8601 | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 24. marraskuu 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |