mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Mijn computer niet opstarten op alle

Reply

Thread Tools
Old 4 juli 2008, 12:16
Lid Fractie

Default Mijn computer niet opstarten op alle

Hoi
Net deed een fabriek te herstellen van mijn computer was alles draait ok ik was het installeren van al mijn drivers opnieuw, herstart het tweemaal. Dan zou het niet laten me voorbij activeren venster etappe die ik probeerde te vermijden totdat everytinhg was setup. Dus probeerde ik een paar keer maar de lijn was geen verbinding, dus ik werd gedwongen in de afmeldt scherm en reset ik de computer ervoor zorgen dat de stroom uit-knop is niet zichtbaar. Nu krijg ik niets als ik vermogen op de computer geen post geen bios niets maar de ventilator en de kracht lichten.
Ik denk dat ik compleet geschroefd tenzij iemand een manier weet uit.
Eventuele suggesties ???????????????????????
Old 4 juli 2008, 12:18
Administrator Group

Verwijder het netsnoer voor een paar minuten om alle macht uit afvoer van de machine, zodat het kan resetten.

Als dat n't werk moet u een nieuwe voeding aan die voor het eerst proberen.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 4 juli 2008, 12:38
Lid Fractie

Nee dat werkte niet.
Ik heb een ander forum met een soortgelijk probleem en zoals je zei de voeding is veranderd en dat het probleem opgelost. Ik vind dat verrassend als alle lichten op en de ventilator draait, en hoe de voeding kan tot schroef van mij te drukken op de knop REST is verbazingwekkend.
Old 4 juli 2008, 13:56
Administrator Group

Een verkeerde voeding gelukkig zal draaien ventilatoren en macht lichten.

Ze zijn ook zeer onbetrouwbaar kan dus heel gemakkelijk breken.

Als een PC niet ingeschakeld goed het is altijd hardware, en een voeding is de goedkoopste ding om te proberen.
Old 5 juli 2008, 04:22
Lid Fractie

Wel kocht een nieuwe PSU op naar de ram testen scherm opgestart, een waarschuwing kwam te zeggen "waarschuwing nieuwe cpu" (vreemd, omdat ik niets deed om de CPU), ging in de bios toen ik kwam de waarschuwing was gegaan.
Dus ging op het welkom scherm en het bleef er altijd dus ik moest resetten en wat een ander geen boot raden. Maar na een paar minuten probeerde ik het opnieuw opgestart maar ik kreeg in bios plaats om te zien of er een instelling die dit kan stoppen. Nou tijdens het browsen in het BIOS bevroor het scherm en het toetsenbord lichten niet op beide dus ik moest reset ik hoop dat ik kan krijgen opnieuw opgestart Ik ga voor een andere fabriek te herstellen.
Iemand enig idee waarom dit gebeurt?
Old 5 juli 2008, 11:31
Donor Groep

Het zou slecht ram. Als u meer dan 1 stok, probeer het verwijderen van een en als er geen betere, ruil ze (houden aan 1).

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 7 juli 2008, 13:25
Lid Fractie

Nou ik ben nog steeds krijgen van deze boot loopt vast, maar nu het kan gebeuren op elk moment na en tijdens de POST winnen logo scherm en erger wanneer XP is eigenlijk op. Wanneer het bureaublad en alle pictogrammen komen je denkt dat je in het heldere, maar dan zal het bevriezen geen harde schijf activiteit geen muis beweging.
Gewoon geen zin te maken van hoe dit zich heeft voorgedaan is het allemaal begonnen vanuit een onschuldige Reset die ik heb gedaan miljoenen keren nu het ding is gegaan bloedige gek.
Old 8 juli 2008, 01:41
Donor Groep

Heeft u probeert Vervangen van de Ram?
Old 8 juli 2008, 02:37
Donor Groep

_possible_ oververhit raken ook, hoewel onwaarschijnlijk. meer kans op RAM, IMO.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8 juli 2008, 07:28
Lid Fractie

Nee ik heb niet geprobeerd de ram, zijn niet de orignal ram die bij de computer weg terug in 2002, heb ik twee nieuwe modules geïnstalleerd, een paar jaar terug. Maar ik neem aan dat het nog zou kunnen worden het RAM-geheugen. De oververhitting kwesties lijkt vrij geldig als meestal wanneer ik de computer uit de stekker voor een nacht ik kan booten back-up met functionaliteit. Maar toen ik zojuist heb gekocht een nieuwe PSU en voordat dat er een nieuwe fan vroeg in het jaar, zodat nog steeds raadselachtige zijn.
Ook heb ik gemerkt in de BIOS als schakel ik de POST toespraak de kennisgeving van de POST Volledige test automatisch uitgeschakeld en ik was niet op de hoogte van deze voor en hebben het nu verholpen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.