mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Min computer plejer starte OS!

Reply

Thread Tools
Old 13 November 2007, 21:25
Medlem Gruppen

Default Min computer plejer starte OS!

Ok, så en dag fik jeg pisset på min computer, og jeg kender dens ikke computeren er skyld. Jeg tror, jeg har en stor computer. sin blot fordi jeg bruger Windows. Ud af kontrol, jeg tænkte ... hmmmm Måske skulle jeg bare tage min computer fra hinanden, som giver en fword anyways, denne computer sucks .... så jeg fuldt ud tog fra hinanden min computer. så kan jeg sætte den sammen igen alle rene og friske. Jeg troede jeg skulle spille min computer spil alle glade og rene. indtil jeg sætter min comptuer sammen igen, satte alle de ledninger i, og da jeg vendte mig på min computer, så ville alt blive ved, men så intet ville apear på moniter, intet er aktiv, fans går basirck og jeg dunno, hvad der skal do! så tager jeg min krop, og un-stik og stik til ledningerne tænkning i didnt sæt dem i stramme, jeg tænder på min computer, og det virker, indtil jeg er nødt til at genstarte min computer, fordi jeg har installeret et lille program (typisk Windows stuff). Når det er restarded Det plejer START OS .. igen, i stedet for ingenting er aktiv, og fans vil bazerk, Jeg gjorde hvad jeg gjorde prevoiusly og tændt min computer og nu er det bare wont arbejde ... I DONT ønsker at bruge hundredvis af smukke ædle dollars på min computer, når jeg kan ordne det gratis på internettet!
----------

Jeg har taget billeder af indersiden af min computer, jeg har en fornemmelse af det har noget at gøre med min dårlige ledninger færdigheder.

Dette er min computer info Thats på siden. dens en VAIO RS serie.

<br>

Det er bagsiden af mit VAIO

<br>

Læg mærke til en ledninger at isnt forbundet til noget, jeg DONT NO WHERE TO CONNECT IT = (((

<br>

Den røde ledning går til min herre harddisk.

<br>

Jeg har en fornemmelse af, at min harddisk jeg være kernen i problemet, men jeg dont ikke hvad de skal gøre.

<br>

Oversigt over indersiden af min computer

<br>

foran min computer incase nogen ønsker at vide
-------------

tak
Old 14 November 2007, 03:36
Donor-Gruppen

Femte billede. Ser ud som du kun har en forbindelse til den øverste drev. Du bør have både en styrke og en dataforbindelse til det.

Old 14 November 2007, 11:10
Medlem Gruppen

kan du forklare, hvordan disse ledninger ville se ud. og at over-drev er min slave drev.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows plejer start ghbnic Windows-operativsystemer 4 11. maj 2008 14:27
Ændre Ram nu computer plejer start HJÆLP! kkhimji2001 CPU, bundkort og RAM 17 22 april 2008 11:51
Ran opsving disk og nu vinduer plejer start emmajw4 Windows-operativsystemer 3 16 februar 2008 13:02
Endless Problemer, Windows plejer Start Now Polkigtry General Hardware Chat 2 13 januar 2008 02:06
Hjælp! jeg skiftede til min nye Antec 900, men nu er min pc plejer starte op! cheesepuff General Hardware Chat 14 18th Dec 2007 14:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.