![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, joten yksi päivä sain kusta pois minun tietokone, ja tiedän, se ei tietokone on vika. Olen mielestäni suuri tietokone. sen vain, koska olen Windows. Out of Control, ajattelin ... hmmmm Ehkä minun pitäisi vain minun tietokone lukuun, joka antaa fword anyways, tämä tietokone imee .... siis täysin irrottivat minun tietokone. sitten laitoin ne takaisin yhteen kaikki puhtaana ja raikkaana. Luulin, että olin menossa pelaamaan minun tietokonepelejä kaikki iloisia ja puhdas. kunnes esitin comptuer takaisin yhteen, laittaa kaikki johdot, ja kun käännyin tietokoneeseen, kaikki voisi mennä, mutta mikään ei näkyvät, on moniter, mikään ei ole aktiivinen, fanit ovat menossa basirck ja en tiedä mitä ei! joten otan esiin kehon ja YK: n pistoke ja kytke johdot ajattelu i didnt ampua niitä tiukka, puhun tietokoneeseen ja se toimii, ennen kuin hän on käynnistettävä uudelleen minun tietokone koska olen asentanut vähän ohjelmisto (tavallinen Windows-juttuja). Kun se on restarded se tapa ALKU OS .. kerran, eikä mikään ei ole aktiivinen, ja fanit ovat menossa bazerk, tein mitä tein prevoiusly ja kytketty tietokoneeseen ja nyt se vain tapa aikaansaada ... I dont halua käyttää satoja kauniita arvokas dollaria tietokoneeltani, kun voin korjata sen ilmaiseksi Internetissä! ---------- Olen ottanut kuvia sisällä minun tietokone, minulla on tunne, se on jotain tekemistä minun huono kaapelointi taitoja. ![]() Tämä on minun tietokone tiedot thats puolella. sen VAIO RS-sarjan. <br> ![]() Tässä on takana minun VAIO <br> ![]() Ilmoitus yksi johdot että isnt kytketty mitään, I DONT ei johon liittää se = ((( <br> ![]() Punainen johto menee herrani kiintolevy. <br> ![]() Minulla on tunne, että minun kiintolevy minun on ongelman ydin, mutta i dont no mitä tehdä. <br> ![]() Yleiskatsaus sisällä minun tietokone <br> ![]() edessä tietokoneeni incase joku haluaa tietää ------------- kiitos |
|
| |||
| |||
| Viides kuva. Taisit vain yksi yhteys ylä-asemaan. Sinun pitäisi olla sekä valtaa ja datayhteys sitä.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Voitteko selittää, miten ne johdot näyttäisi. ja että edellä asema on minun orjan asemaan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows tapana aloittaa | ghbnic | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 11. toukokuuta 2008 14:27 |
| Muuttaminen Ram nyt tietokoneen tapana aloittaa OHJE! | kkhimji2001 | CPUs, Emolevyt & RAM | 17 | 22. Huhtikuu 2008 11:51 |
| Ran hyödyntämistä levy ja nyt ikkunat tapana aloittaa | emmajw4 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 16th Feb 2008 13:02 |
| Endless ongelmat Windows tapana Start Now | Polkigtry | Rautatavaran Chat | 2 | 13th Jan 2008 02:06 |
| Apu! i vaihtoi uudet Antec 900, mutta nyt minun PC tapana aloittaa! | cheesepuff | Rautatavaran Chat | 14 | 18. Joulukuu 2007 14:48 |
| Thread Tools | |
| |