mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Mijn computer wont beginnen de OS!

Reply

Thread Tools
Old 13 november 2007, 21:25
Lid Fractie

Default Mijn computer wont beginnen de OS!

Ok, dus een dag kreeg ik kwaad op mijn computer, en ik ken haar niet de computer is fout. Ik denk dat ik een geweldige computer. zijn simpelweg omdat ik met Windows. Uit de hand, dacht ik ... hmmmm Misschien moet ik gewoon mijn computer uit elkaar halen, die geeft een fword anyways, deze computer zuigt .... dus ik volledig uit elkaar nam mijn computer. toen ik het weer in elkaar allemaal schoon en fris. Ik dacht dat ik ging mijn computer games allemaal blij en schoon spelen. totdat ik mijn comptuer weer bij elkaar gebracht, zette alle draden in, en toen ik op mijn computer, zou alles gaan, maar dan zou er niets op de apear moniter, niets actief is, de fans gaan basirck en i dunno wat te doen! dus ik neem mijn lichaam en un stekker en steek de draden denken i didnt sluit ze in strakke, Ik draai op mijn computer en het werkt, totdat ik mijn computer opnieuw opstarten, omdat ik een beetje software (typisch windows stuff) geïnstalleerd. Zodra dit is het IT-WONT START DE OS .. OPNIEUW restarded, maar niets is actief en de fans gaan bazerk, Ik deed wat ik deed prevoiusly en draaide op mijn computer en nu is het gewoon gewoon werken ... I DONT WANNA honderden prachtige kostbare dollars uitgeven aan mijn computer als ik het kan repareren gratis op het internet!
----------

Ik heb foto's van de binnenkant van mijn computer genomen, ik heb een gevoel dat het iets te maken met mijn slechte bedrading vaardigheden.

Dit is mijn computer info thats aan de zijkant. zijn een VAIO RS serie.

<br>

dit is de achterkant van mijn VAIO

<br>

Let op de een bedrading die isnt aangesloten op iets, DONT ik NIET WAAR TE CONNECT IT = (((

<br>

De rode draad gaat naar mijn meester harde schijf.

<br>

Ik heb het gevoel dat ik mijn harde schijf worden de kern van het probleem, maar i dont no wat te doen.

<br>

Overzicht van de binnenkant van mijn computer

<br>

voorkant van mijn computer Incase iemand wil weten
-------------

bedankt
Old 14 november 2007, 03:36
Donor Groep

Vijfde foto. Het lijkt erop dat u slechts een verbinding naar de bovenste schijf. U moet zowel een kracht en een dataverbinding aan.

Old 14 november 2007, 11:10
Lid Fractie

kunt u uitleggen hoe die draden uit zou zien. en dat boven drive is mijn slaaf rijden.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows wont start ghbnic Windows besturingssystemen 4 11 mei 2008 14:27
Veranderende Ram nu computer wont start HELP! kkhimji2001 CPUs, Moederborden & RAM 17 22 apr 2008 11:51
Ran herstel schijf en nu ramen wont start emmajw4 Windows besturingssystemen 3 16 feb 2008 13:02
Endless Problemen Windows Wont Start Nu Polkigtry Algemeen Hardware Chat 2 13 Jan 2008 02:06
HELP! Ik ben overgestapt op mijn nieuwe Antec 900, maar nu mijn PC wont start! cheesepuff Algemeen Hardware Chat 14 18 dec 2007 14:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.