![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, så en dag fikk jeg forbanna på datamaskinen min, og jeg vet det ikke datamaskinen er feil. Jeg tror jeg har en stor datamaskin. det rett og slett fordi jeg bruker Windows. Ut av kontroll, tenkte jeg ... hmmmm Kanskje jeg skal bare ta meg computer fra hverandre, som gir en fword anyways, suger denne maskinen .... så jeg fullt tok hverandre i min datamaskin. så jeg satte den sammen igjen alt ren og frisk. Jeg trodde jeg skulle spille min dataspill alle glade og ren. før jeg setter min comptuer sammen igjen, legge alle ledninger i, og når jeg slo på datamaskinen min, ville alt gå på, men så ingenting ville apear på dataskjerm, er noe aktiv, viftene går basirck og jeg vet ikke hva de skal do! så jeg tar ut min kropp og un plugg og plugg ledningene tenker jeg gjorde plugge dem i trange, jeg slår på datamaskinen min og det fungerer, før jeg må hvile meg computer fordi jeg installerte et lite programvare (typisk windows stuff). Når det er restarded den wont START OM OS .. IGJEN, istedenfor ingenting er aktiv og viftene går bazerk, jeg visste hva jeg gjorde prevoiusly og slått på datamaskinen min og nå er det bare wont arbeide ... I DONT vil bruke hundrevis av vakre dyrebare dollar på datamaskinen min når jeg kan fikse det gratis på internett! ---------- Jeg har tatt bilder av innsiden av datamaskinen min, jeg har en følelse av det har noe å gjøre med min dårlige ledninger ferdigheter. ![]() Dette er min datamaskin info dvs på siden. its a VAIO RS-serien. <br> ![]() Dette er baksiden av VAIO min <br> ![]() Legg merke til en ledningene som isnt koblet til noe, DONT JEG IKKE HVOR å koble den = ((( <br> ![]() Den røde ledningen går til min herre harddisken. <br> ![]() Jeg har en følelse av at jeg harddisken min være kjernen i problemet, men jeg dont ikke hva jeg skal gjøre. <br> ![]() Oversikt over innsiden av datamaskinen min <br> ![]() foran datamaskinen min incase noen ønsker å vite ------------- takk |
|
| |||
| |||
| Femte bildet. Ser ut som du bare har en tilknytning til øvre stasjon. Du bør ha både makt og en datatilkobling til det.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| kan du forklare hvordan disse ledningene vil se ut. og at over stasjonen er min underordnede stasjonen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows wont starte | ghbnic | Windows-operativsystemer | 4 | 11 mai 2008 14:27 |
| Endring Ram nå datamaskinen wont starte HJELP! | kkhimji2001 | CPUer, Hovedkort & RAM | 17 | 22 april 2008 11:51 |
| Ran utvinning disk og nå vinduer wont starte | emmajw4 | Windows-operativsystemer | 3 | 16 februar 2008 13:02 |
| Endless Problemer, Windows wont Start nå | Polkigtry | General Hardware Chat | 2 | 13 januar 2008 02:06 |
| Hjelp! Jeg byttet til meg ny Antec 900, men nå min PC wont starte opp! | cheesepuff | General Hardware Chat | 14 | 18 desember 2007 14:48 |
| Thread Tools | |
| |