![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, så en dag fick jag förbannad på min dator, och jag vet att inte datorn är fel. Jag tror att jag har en stor dator. dess enkelt därför att jag använder Windows. Utom kontroll, tänkte jag ... hmmmm kanske jag ska ta min dator isär, som ger en fword anyways, suger den här datorn .... så jag helt tog isär min dator. då jag sätter tillbaka det ihop all ren och fräsch. Jag trodde jag skulle spela min datorspel alla glada och rena. tills jag lägger min comptuer ihop, lägga alla kablar i, och när jag vände på min dator, skulle allt gå på, men inget skulle apear på moniter är ingenting aktiv, fläktarna går basirck och jag vet inte vad som do! så tar jag fram min kropp och FN-plugg och plugg trådarna tänkande i didnt koppla in dem i trånga, jag sätter på datorn och det fungerar, tills jag måste starta om datorn eftersom jag installerat ett litet program (typiskt windows stuff). När det är restarded Det brukar START THE OS .. IGEN, istället ingenting är aktiv och fansen kommer bazerk, gjorde jag vad jag gjorde prevoiusly och vänt på min dator och nu är det just wont work ... Jag vill inte spendera hundratals vackra dyrbara dollar på min dator när jag kan fixa det gratis på internet! ---------- Jag har tagit bilder på insidan av min dator, jag har en känsla av att det har något att göra med min dåliga ledningar färdigheter. ![]() Detta är min dator info thats på sidan. its a VAIO RS-serien. <br> ![]() Detta är baksidan av min VAIO <br> ![]() Märke till en kabel som isnt ansluten till något, DONT jag ingenstans att ansluta den = ((( <br> ![]() Den röda tråd går till min herre hårddisk. <br> ![]() Jag har en känsla av att min hårddisk mitt utgöra kärnan i problemet, men jag dont ingen vad de ska göra. <br> ![]() Översikt över insidan av min dator <br> ![]() framför min dator Incase någon vill veta ------------- tack |
|
| |||
| |||
| Femte bilden. Ser ut som om du bara har en anslutning till den övre enheten. Du bör ha både en kraft och en dataanslutning till det.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| kan du förklara hur dessa trådar skulle se ut. och att över driva är min slav enhet. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows brukar börja | ghbnic | Windows-operativsystem | 4 | 11 maj 2008 14:27 |
| Byta Ram nu dator brukar börja HJÄLP! | kkhimji2001 | Processorer, moderkort & RAM | 17 | 22 april 2008 11:51 |
| Ran återvinning disken och nu windows wont start | emmajw4 | Windows-operativsystem | 3 | 16 februari 2008 13:02 |
| Endless Problem, Windows wont Börja nu | Polkigtry | General Hardware Chat | 2 | 13 januari 2008 02:06 |
| HJÄLP! Jag bytte till mina nya Antec 900 men nu har min dator brukar starta! | cheesepuff | General Hardware Chat | 14 | 18 december 2007 14:48 |
| Thread Tools | |
| |