![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har installeret en ny fan i min computer, og efter det gjorde jeg og prøvede at tænde min computer, selve pc'en ville have magten og alle de fans vil køre med høj hastighed, men min skærme wouldnt arbejde, tastatur og mus wouldnt arbejde (USB). Så jeg tænkte måske dens en Powersupply problem, og jeg fandt ud ventilator, samme skete. meget mærkeligt, mig og comptuers dont kommer ud til et godt stykke, hver computer i kontakt messer op, følte jeg vil tilføje, at den der |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du checket, at du ikke har bankede enhver anden elkabler?
| |||
| |||
| Yea. faktisk tog jeg hele min computer fra hinanden og sætte den sammen igen, så jeg kan være sikker på, at alt er tilsluttet. dens virkelig irriterende lol. når jeg trykker på en computer disse ting til at ske |
|
| |||
| |||
| er du i stand til at prøve at bruge monitorer på en anden pc for at se, om de arbejder i? |
|
| |||
| |||
| ja de virker fint |
|
| |||
| |||
| hmm, vil være et problem med bundkort, CPU, RAM, eller gfx kort derefter sandsynligvis. Har du en computer, der er forenelige med disse compents, at du kan prøve dem med? |
|
| |||
| |||
| ok. Jeg prøvede min grafix kort. virkede fint på min anden computer. De ram, og hvis ram isnt arbejder, wouldnt noget stadig ved at dukke op i overvåge siger "din ram er rodet op" eller sometin. Jeg tror, det er en ledningsføring problem, men im ikke sikker på hvad. Jeg tvivler på sin min CPU. samme årsag som ram |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop plejer tænde. Hjælp! | cheesepuff | Laptops, Mobiles & PDA'er | 9 | 24 august 2009 16:04 |
| HP Laptop Screen plejer Tænd Harddisk plejer Igangsætte: lygter er tændt Men ....... | gra | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 5. aug 2009 18:28 |
| Min PC plejer tænder. | Carly | General Hardware Chat | 1 | 28 januar 2008 09:54 |
| Computer plejer tænder | englænder | CPU, bundkort og RAM | 9 | 25 november 2007 11:28 |
| Min Computer plejer tænder. : ( | FlashFrame | General Hardware Chat | 4 | 21. okt 2007 08:40 |
| Thread Tools | |
| |