mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Min computer plejer tænder. meget tilfældigt.

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2008, 19:03
Medlem Gruppen

Default Min computer plejer tænder. meget tilfældigt.

Jeg har installeret en ny fan i min computer, og efter det gjorde jeg og prøvede at tænde min computer, selve pc'en ville have magten og alle de fans vil køre med høj hastighed, men min skærme wouldnt arbejde, tastatur og mus wouldnt arbejde (USB). Så jeg tænkte måske dens en Powersupply problem, og jeg fandt ud ventilator, samme skete. meget mærkeligt, mig og comptuers dont kommer ud til et godt stykke, hver computer i kontakt messer op, følte jeg vil tilføje, at den der
Old 15. juni 2008, 23:25
Donor-Gruppen

Har du checket, at du ikke har bankede enhver anden elkabler?

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 16. juni 2008, 00:02
Medlem Gruppen

Yea. faktisk tog jeg hele min computer fra hinanden og sætte den sammen igen, så jeg kan være sikker på, at alt er tilsluttet. dens virkelig irriterende lol. når jeg trykker på en computer disse ting til at ske
Old 16. juni 2008, 00:08
Donor-Gruppen

er du i stand til at prøve at bruge monitorer på en anden pc for at se, om de arbejder i?
Old 16. juni 2008, 00:25
Medlem Gruppen

ja de virker fint
Old 16. juni 2008, 03:51
Donor-Gruppen

hmm, vil være et problem med bundkort, CPU, RAM, eller gfx kort derefter sandsynligvis. Har du en computer, der er forenelige med disse compents, at du kan prøve dem med?
Old 16. juni 2008, 21:38
Medlem Gruppen

ok. Jeg prøvede min grafix kort. virkede fint på min anden computer. De ram, og hvis ram isnt arbejder, wouldnt noget stadig ved at dukke op i overvåge siger "din ram er rodet op" eller sometin. Jeg tror, det er en ledningsføring problem, men im ikke sikker på hvad. Jeg tvivler på sin min CPU. samme årsag som ram
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Laptop plejer tænde. Hjælp! cheesepuff Laptops, Mobiles & PDA'er 9 24 august 2009 16:04
HP Laptop Screen plejer Tænd Harddisk plejer Igangsætte: lygter er tændt Men ....... gra Laptops, Mobiles & PDA'er 8 5. aug 2009 18:28
Min PC plejer tænder. Carly General Hardware Chat 1 28 januar 2008 09:54
Computer plejer tænder englænder CPU, bundkort og RAM 9 25 november 2007 11:28
Min Computer plejer tænder. : ( FlashFrame General Hardware Chat 4 21. okt 2007 08:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.