![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een nieuwe ventilator in mijn computer, en nadat ik dat deed en probeerde weer op mijn computer, de pc zelf zou hebben macht en alle fans zou draaien op hoge snelheid, maar mijn monitoren wouldnt werk, het toetsenbord en de muis wouldnt werk (USB). Dus ik dacht misschien zijn een voeding probleem en heb ik de ventilator, hetzelfde gebeurd. heel raar, ik en comptuers dont get along te goed, elke computer i touch messes up, voelde alsof ik voeg eraan toe dat er |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u gecontroleerd of u nog niet gevloerd elke andere stroomkabels?
| |||
| |||
| Yea. inderdaad, ik heb mijn hele computer uit elkaar en zet hem weer in elkaar dus ik kan er zeker van zijn dat alles is aangesloten. zijn echt vervelend lol. wanneer ik een computer aanraken deze dingen gebeuren |
|
| |||
| |||
| bent u in staat om te proberen met behulp van de monitoren op een andere pc om te zien of ze werken? |
|
| |||
| |||
| ja ze werken prima |
|
| |||
| |||
| hmm, zal er een probleem met het moederbord, CPU, RAM, of gfx kaart dan waarschijnlijk. Heb je een computer die compatibel is met die compents die u kunt proberen ze met? |
|
| |||
| |||
| oke. Ik probeerde mijn grafix kaart. werkte prima op mijn andere computer. De ram, zowel als de ram isnt werken, wouldnt nog iets laten zien in de monitor te zeggen "je ram is messed up" of sometin. i think its a bedrading probleem, maar im niet zeker wat. Ik betwijfel het mijn CPU. dezelfde reden als ram |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop Wont Turn On. HELP! | cheesepuff | Laptops, Mobiles & PDA's | 9 | 24 augustus 2009 16:04 |
| HP Laptop Screen Wont Zet Hard Drive Wont Initiate: Licht op Maar ....... | GRA | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | De 5 augustus 2009 18:28 |
| Mijn PC wont ingeschakeld. | Carly | Algemeen Hardware Chat | 1 | 28 Jan 2008 09:54 |
| Computer gewoon weer op | Engelsman | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 25 nov 2007 11:28 |
| Mijn Computer Wont ingeschakeld. : ( | FlashFrame | Algemeen Hardware Chat | 4 | 21 okt 2007 08:40 |
| Thread Tools | |
| |