![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg installerte en ny fan i min datamaskin, og etter at jeg gjorde det, og prøvde å slå på maskinen min, PCen selv ville ha makt og alle fans ville kjøre i høy hastighet, men min overvåker wouldnt arbeid, tastaturet og musen wouldnt arbeid (USB). Så jeg tenkte kanskje det en Strømforsyning problem, og jeg fant ut fan, samme skjedde. veldig merkelig, meg og comptuers dont komme sammen for godt, hver datamaskin i touch søl opp, føltes som jeg bør legge til at på det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du sjekket at du ikke har slått ut alle andre strømkabler?
| |||
| |||
| Det stemmer. infact, tok jeg meg hele maskinen fra hverandre og sette det sammen igjen slik at jeg kan være sikker på at alt er tilkoblet. dens virkelig irriterende lol. når jeg røre en datamaskin disse ting skje |
|
| |||
| |||
| Kan du prøve å bruke skjermer på en annen PC for å se om de fungerer? |
|
| |||
| |||
| Det stemmer de fungerer fint |
|
| |||
| |||
| hmm, vil være et problem med hovedkort, CPU, RAM, eller gfx kortet da trolig. Har du en datamaskin som er kompatibel med de compents som du kan prøve dem med? |
|
| |||
| |||
| ok. Jeg prøvde min grafix kortet. fungerte fint på mitt andre maskinen. RAM, godt hvis ram isnt arbeider, wouldnt noe fremdeles vises i skjermen som sier "din ram er messed opp eller sometin. Jeg tror det en ledningsnett problemet, men im ikke sikker på hva. Jeg tviler på sin min CPU. samme grunn som ram |