![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har installerat en ny fläkt i min dator och när jag gjorde det och försökte att sätta på min dator, datorn själv skulle ha makten och alla fansen skulle köra i hög hastighet, men min övervakare wouldnt arbete, tangentbord och mus wouldnt arbete (USB). Så jag tänkte kanske att en Powersupply problem och jag tog ut fläkten, hände samma sak. mycket konstigt, jag och comptuers dont umgås väl, alla datorer jag rör mässar upp, kändes som jag vill tillägga att om det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du kontrollerat att du inte har åkt ur någon annan kraftkabel?
| |||
| |||
| Yea. tele-Jag tog hela min dator isär och sätter tillbaka det tillsammans så kan jag vara säker på att allt är anslutet. dess verkligen irriterande lol. när jag rör en dator dessa saker hända |
|
| |||
| |||
| Kan du försöka använda monitorer på en annan dator för att se om de fungerar? |
|
| |||
| |||
| ja de fungerar bra |
|
| |||
| |||
| hmm, kommer att vara ett problem med moderkort, CPU, RAM, eller Gfx kort därefter förmodligen. Har du en dator som är kompatibel med de compents som du kan prova dem? |
|
| |||
| |||
| ok. Jag försökte mitt grafik kort. fungerade fint på min andra dator. RAM-minnet, och om RAM isnt arbeta, wouldnt något som fortfarande dyker upp på skärmen som säger "din ram är ställt till det" eller sometin. Jag tror att en ledningsdragning problem, men im inte säker på vad. Jag tvivlar på att min CPU. samma skäl som RAM |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bärbar dator för vana att slå på. HJÄLP! | cheesepuff | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 9 | 24 augusti 2009 16:04 |
| HP Laptop Screen wont Sätt på hårddisk wont Initiera: Belysning på Men ....... | gra | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 5 august 2009 18:28 |
| Min dator brukar sätta på. | Carly | General Hardware Chat | 1 | 28 januari 2008 09:54 |
| Dator för vana att slå på | engelsman | Processorer, moderkort & RAM | 9 | 25 november 2007 11:28 |
| Min dator brukar sätta på. : ( | FlashFrame | General Hardware Chat | 4 | 21 oktober 2007 08:40 |
| Thread Tools | |
| |