![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig lige bygget en ny computer Dele i computeren: Asus M2N-E SLI Motherboard AMD Athlon X2 AM2 4800 + 8600GT 512MB Samsung 1GB ram WD 250GB SATA harddisk Antec 480 Watt Altså her ovre problemet, når jeg starter min computer (strømforsyning er fint), alt er drevet op (harddisk spin, grafikkort fan spins), men den CPU ventilatoren kun spin i 3 sekunder stopper derefter. Der er ingen effekt på min skærm (så jeg kan ikke komme ind i bios, og ja skærmen virker fint). Der er ingen lyde fra PC højttaler (ja jeg har tilsluttet den), og ja jeg har nogle problemer med at finde ud af hvad problemet er. Selvom jeg har en idé om, hvad kan problemet: CPU er død? Bundkortet er kortslutning eller død? (nylig har lige fået det erstattet, så det skulle ikke være problemet) eller grafikkort er død? eller PSU isnt god nok? brug for hjælp desperat, tak på forhånd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil prøve en anden PSU makker, lærebogen symptomer på en dodgy PSU.
| |||
| |||
| ive fik et 24 polet stik på PSU men ive bemærket, at der også er en 4-pin-forbindelse på mobo, betyder, at der skal sættes i? fordi synes ligesom det kan være vigtigt. ![]() så yeah ive fik et kabel i den 24-pin en, men den 4-pin er tom? er det normalt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er den 4-polet stik til CPU'en. Du absolut behøver en 4-pin ATX stik (12v) fra PSU forbundet med dette. Thats hvorfor CPU-blæser, er spinning op og derefter stoppe. Det er drevet sig op gennem 3PIN headeren på bundkortet (som er drevet af den 24pin). Og husk, dobbelt tjekke resten af dit bygge.
|
| |||
| |||
| så er mit problem er, at jeg dont nyde 4-bens stik? så fix er at få en ny PSU? |
|
| |||
| |||
| Måske, men jeg tvivler på det overvejer mærke (og effekt) af din PSU. Præcis hvilken model Antec PSU har du?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Forkert RAM! Mobo Dead? | triathleterob | CPU, bundkort og RAM | 3 | 2 september 2009 10:38 |
| MOBO kort på CPU, CPU doesnt kort andre MOBO | dhonwenz | CPU, bundkort og RAM | 0 | 17th May 2009 23:13 |
| CPU / Mobo / Harddisk Muligvis Dead? Need Help Please | pa12adox | General Hardware Chat | 16 | 6. nov 2008 15:11 |
| Dead Bundkort / Dead PSU, eller begge dele? | VictorMeldrew | General Hardware Chat | 3 | 31 oktober 2008 02:12 |
| Tror min Mobo eller CPU er døde / døende / brudt | DarkKaleo | CPU, bundkort og RAM | 12 | 9. okt 2008 14:20 |
| Thread Tools | |
| |