![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen viime aikoina juuri rakennettu uusi tietokone Osat tietokoneeseen: Asus M2N-E SLI emolevy AMD Athlon X2 AM2 4800 + 8600GT 512 1GB Samsung ram 250GB WD SATA-kiintolevy Antec 480 W Joten harhaoppi ongelma, kun olen käynnistää tietokoneeni (virtalähde on hieno), kaikki on virta (kovalevy pyörii, näytönohjaimen tuuletin pyörii), mutta CPU-tuuletin vain pyörii 3 sekunnin jälkeen pysähtyy. Ei ole lähtö kiinni näyttöni (joten i-kirjain erikoiskieli päästä bios, ja kyllä seurata works fine). Ole piippaa PC kaiutin (kyllä Olen liittänyt sen) ja joo Minulla on joitakin ongelmia miettiminen, mikä ongelma on. Olisin jonkinlaisen käsityksen siitä, mitä voi ongelma: CPU on kuollut? Emolevy on oikosulun tai kuollut? (viimeksi juuri se kohta, joten tämä shouldnt olla ongelma) ja näytönohjain on kuollut? tai PSU isnt tarpeeksi hyvä? Tarvitsen apua epätoivoisesti, kiitos etukäteen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd kokeile toista PSU Mate, oppikirja oireita ovela PSU.
| |||
| |||
| ive sai 24-nastainen liitin PSU mutta Ive huomannut, että on olemassa myös 4 pin yhteyden mobo, se että on liitetty? koska tuntuu, että voi olla tärkeää. ![]() niin joo ive koristeltu kaapelin 24 pin, vaan 4 pin on tyhjä? Onko se normaalia? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on 4-nastainen liitin cpu. Sinun missään nimessä tarvitse 4-pin ATX-liitin (12v) alkaen PSU liitetty tähän. Että miksi cpu tuuletin pyörii ylös ja sitten lopettaa. Se saa virtansa ovensa kautta 3pin otsikkoa emolevyn (jonka voimanlähteenä on 24-nastainen). Ja kiitos, varmista loput rakentaa.
|
| |||
| |||
| niin on minun ongelmani on, että i-kirjain dont on 4-nastainen liitin? joten korjaus on saada uusi PSU? |
|
| |||
| |||
| Ehkä, mutta epäilen sitä harkitsee merkin (ja watteina) oman PSU. Mitkä malli Antec PSU sinulla on?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |