![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hey every1! sekä acouple kuukautta sitten lähetetty sanoen halusin aloittaa ensimmäinen rakentaa ja sain apua sen kanssa! (kiitos kaverit ja suggestiong!) ja lopulta kun paljon säästämisen ja kaiken sain kaikki osat ja laita se 2gether eilen! ja sen amazing! harhaoppi tiedot: asia: Antec 900 Mobo: XFX 680i LT SLI CPU: Intel C2Q Q6600 CPU Cooler: Arctic Cooling Freezer 7 Pro RAM: OCZ 4GB (2x2GB) Kiintolevyt: 1x 500GB 2x 160GB GPU: EVGA 8800GT PSU: Ultra X2 750Watt OS / s: XP Pro 32bit (aio päivittää 64bit ensi kerralla on asennettava) ja Vista 32bit (jälleen menossa asentaa 64bit heti kun olen selvittää, miten käynnistää sen) ja minun vanha järjestelmä oli tämä: EMachines T3508 Prosessori: Intel Celeron D 3.33GHz (single core: () RAM: 1,5 Gt (mutta 128Mt jaettu video mamory niin vain 1.3gb ilmaiseksi) GPU: laivalla 128Mt jaettu niin se suckd! harhaoppi joitakin kuvia minun uudet setup: http://rapidshare.com/files/102390572/NEW_PC.rar niille, jotka dont halua ladata niitä, sen periaatteessa acouple kuvia laitteiston ja jotkut screne laukausta, 3dmax 06. 3d max 06 pisteet: vanhat pc: 153 Uuden PC: 12239! Amazing Jump! diffrence yhdestä ydin on 1.3gb RAM-muistia ja Quad Core 4 Gt RAM-muistia (voi käyttää vain 2.7gb on 32-bittinen XP) on mahtava! i installd joitakin pelejä viime yönä ja harhaoppi mitä minulla on tähän mennessä: Farcry: completly maxd ulos, 1400x1500 sain 110-120fps! Crysis demo: kaikki asettaa suuria ja 2 AA-30-40fps (hyvin pelattavaa) Olen myös installd vihollinen territorys Quake Wars (mukana GPU), mutta havnt oli mahdollisuus pelata sitä vielä, myös minulla on Call of Duty 4, mutta havnt installd sitä vielä. mutta jos saan 30fps on Crysis korkean im guessing voin eather max ulos turskaa tai atleast jotain uskomatonta! * Huomautus Kaikki pelit olivat installd on XP, koska im ottaa probalems etu ardor näköala. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmmm i dont luottaa rar tiedoston uusi käyttäjä, ladata kuvia ja hosting-sivuston. IM Linux niin im turvallinen mutta turvallisuuden muiden jäsenten tehkää kuten
| |||
| |||
| ok SRY ottelu että! Voin ASURE u Theres pelkkiä kuvia tiedoston! Inhoan kun ihmiset laittaa viruksia niihin! mutta aion ladata hosting site! Ainoa syy, laitan ne rar johtuu Theres joissakin suurissa maissa (1400x1050) ja somepeople on hidas yhteys dont like that! |
|
| |||
| |||
| kiitos, iloinen kuulet sait rakentaa valmiin tein kaivos viime viikolla (tiedot ja sig) sen melko samanlaisia sinun |
|
| |||
| |||
| mukavaa perustettu haluat olla varovainen 4 Gt RAM olin BSOD kun käytin 4GB, sinun tapauksessa on erittäin mukavaa: P |
|
| |||
| |||
| @ cew27: wow thats nice Setup! Toivoisin oli rahaa siitä! @ kanoaka: sekä Sofar se hieno! Olin vain gonna get 2GB, mutta sain paljon (mobo, suorittimen ja RAM) |
|
| |||
| |||
| Ajattelin 4 keikka juntta, luulen tulee, jos sinun näyttää olevan niin hyvin |
|
| |||
| |||
| cool kanssa Antec 900 sinun täytyy ostaa valot mennä kotelon sisällä? ja ne tulevat sen |
|
| |||
| |||
| niitä saadaan faneille! harhaoppi linkki albumin kaikki kuvat siinä: http://s34.photobucket.com/albums/d1...8235/new% 20PC / ram Minulla on Vista Upgrade Kit .. mielestäni se maksaa 100 dollaria, mutta sain sen 80 dollaria |
|
| |||
| |||
| nice, näyttää hyvältä;) |