![]() |
|
| |||
| |||
| hey every1! goed acouple maanden geleden heb ik gepost dat ik wilde om te beginnen mijn eerste bouwen en ik heb wat hulp nodig bij het! (met dank aan de jongens voor de suggestiong!) en uiteindelijk na een hoop besparingen en alles wat ik heb alle onderdelen en zet het 2gether gisteren! en zijn verbazingwekkend! heres de specs: geval: Antec 900 Mobo: XFX 680i LT SLI CPU: Intel C2Q Q6600 CPU Cooler: Arctic Cooling Freezer 7 Pro RAM: Ocz 4GB (2x2GB) Harde Schijven: 1x 500GB 2x 160GB GPU: Evga 8800GT PSU: Ultra X2 750Watt OS / s: xp pro 32bit (ga upgraden naar 64bit volgende keer moet ik opnieuw installeren) en Vista 32bit (opnieuw gaat installeren 64bit zodra ik erachter te komen hoe de boot te it) en mijn oude systeem was dit: EMachines T3508 CPU: Intel Celeron D 3.33ghz (enkele kern: () RAM: 1.5GB (maar 128MB shared video mamory dit slechts 1.3gb gratis) GPU: onboard 128MB shared yea it suckd! heres enkele foto's van mijn nieuwe setup: http://rapidshare.com/files/102390572/NEW_PC.rar voor degenen die niet willen om ze te downloaden, zijn in principe acouple foto's van de hardware en sommige screne shots van 3dmax 06. 3d max. 06 scores: oude PC: 153 Nieuwe pc: 12.239! amazing springen! het verschil uit een kern met 1.3gb ram op een quad core met 4gb ram (kan alleen gebruik maken van 2.7gb in 32bit xp) is amazing! i installd enkele spelletjes gisteravond en heres wat ik heb tot nu toe: Farcry: Volledig maxd uit, 1400x1500 i got 110-120fps! Crysis demo: alles op hoog en 2xAA 30-40fps (zeer speelbaar) Ik heb ook installd vijand territorys Quake Wars (kwam met GPU), maar havnt had een kans om te spelen, maar ook ik heb Call of Duty 4, maar havnt installd het nog niet. maar als ik 30fps op Crysis op high im guessing i can eather max. uit kabeljauw of ten minste iets amazing! * nota alle spellen waren installd op xp omdat im met probalems opstarten in Vista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmmm i dont trust een rar-bestand uit een nieuwe gebruiker, de foto's uploaden naar een hosting site. IM op Linux dus im veilig, maar voor de veiligheid van de andere leden kunt u zoals
| |||
| |||
| ok sry bout that! Ik kan u asure theres niets dan foto's in de file! Ik haat het als mensen virussen bij hen! maar ik zal uploaden naar een hosting site! de enige reden dat ik ze in een rar is omdat theres enkele groten (1400x1050) en somepeople met trage verbindingen dont like that! |
|
| |||
| |||
| thanks, blij dat je hoor je hebt je bouwen afgewerkt Ik heb de mijne vorige week (specs in sig) zijn zeer vergelijkbaar met de jouwe |
|
| |||
| |||
| mooi opgezet dat u wilt worden zorgvuldig met 4gb ram ik had BSOD toen ik 4gb, uw geval is very nice: P |
|
| |||
| |||
| @ cew27: wow thats a nice setup! wou dat ik had het geld voor! @ kanoaka: goed sofar zijn prima! Ik was alleen ga 2GB maar ik heb een goede deal (mobo, CPU en RAM) |
|
| |||
| |||
| Ik dacht ongeveer 4 gig ram, ik denk dat ik zal als de jouwe lijkt te lopen zo goed |
|
| |||
| |||
| afkoelen met de Antec 900 heb je tot aankoop van de lampen te gaan in de zaak? of ze komen met het |
|
| |||
| |||
| zij komen voor de fans! heres een link naar een album met alle foto's in it: http://s34.photobucket.com/albums/d1...8235/new% 20pc / de ram ik heb is een Vista-upgrade kit .. ik denk dat het kost $ 100, maar ik heb het voor $ 80 |
|
| |||
| |||
| nice, ziet er goed uit;) |