![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå endelig denne weekend mine forældre vil blive beordret endelig stykker til min rig, hun vil være smuk. (Thats korrekt, det er en hun)
Min rig specs kommer i denne weekend Processor: Intel CPU Core 2 Duo E8200 2.66GHz 1333FSB LGA775 6MB cache 45nm Jeg vil mere end sandsynligt overclock dette til 4.0ghz let med CPU køler im få, hvis de ikke overalt i høj 3.0 's. Grafik: 8800GTS 320mb Jeg har allerede dette produkt, vil jeg fik GT ![]() CPU køler: ASUS Silent Square EVO Quiet CPU Cooler Ikke har råd vand afkøling endnu, min tid kommer. Denne ting er temmelig dæmningen stor, og giver off en eary blå glød, en af de bedste CPU Fan kølere. Sag: Atrix 9006B34 Silver / Black Gaming tilfælde 520W mesh side vindue 12cm neon fan LCD Temp display ATX Denne sag har 2x 8cm forreste fans. og 1x 9cm Rear fan, alle fans har blå LED's. Strømforsyning: En standard 520w strømforsyning, der fulgte med den sag. Bundkort: Gigabyte bundkort GA-P31-DS3L Intel P31 Express LGA775 1333 FSB Lydkort: Creative Soundblaster X-Fi serie Xtreme Audio PCIe OEM Ram: 2GB 667 MHz Harddisk: Blot 250 GB harddisk fra computeren Jeg har nu + 250 GB harddisk fra min anden computer. Well that's grundlæggende min computer kommer i denne weekend, så im temmelig ophidset, im kun 14, så dens bedste computer jeg har for et par år, vil jeg være at opgradere harddisken og tilpasning af sagen på et senere tidspunkt. Jeg vil, hvis du vil tage nogle billeder af det færdige produkt, når dets alle oppe og køre, sandsynligvis vil tage et stykke tid at bygge den fra bunden. Også, hvis din løbende at kommentere forskellige hardware jeg bør komme i stedet skal du være opmærksom på jeg er kun 14 år gammel så jeg sandsynligvis ikke har råd til, hvad "Big drengens" kan. Tak for læsning og har en stor aften alle, pas på! Mit system: Liam's rig ..?
|
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Citat:
Citat:
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| enig med kulstof vil du få brug for en bedre PSU men jeg dont kende meget om dual core CPU's
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker på, hvor meget sagen, PSU og lydkort koster dig, men jeg er extimating på £ 60 for den sag og PSU og omkring £ 30 til lydkort, derfor vil jeg droppe lydkort helt, og gå til dette sag og strømforsyning i stedet: http://www.ebuyer.com/product/134798 Nice billige halve anstændigt søger gaming tilfældet, og få denne PSU: http://www.ebuyer.com/product/127861 Også vil jeg anbefale at hoppe op fra E8200 til E8400, det er kun en simpel 15 £ ekstra (som du kan spare på alternativer Jeg har netop tilbudt).
|
| |||
| |||
| Jeg er enig med alle disse fyre, ændre din PSU hvis du kan. Ikke den bedste beslutning. Hvorfor ønsker du at du havde en 8800GT, GTS og GT stort set er de samme præstationer klogt. Tag et kig her, http://www.computer-juice.com/forums...ankings-14076/ det kan hjælpe dig ud på hvilken PSU at få. Andet end at mennesket din opbygge, er awesome. Im 17 og bygget min første computer tilbage i sommer, dens ikke, hvor nær hvad yours er, og du sikkert brugt så meget som jeg gjorde. Måske lidt mere. :) Have det sjovt. Det vil ikke tage dig lang tid at sætte det sammen enten. tog mig kun som 4 eller 5 timer. |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke for det endnu, så jeg burde få den E8400 i stedet, en bedre sag og CPU. Jeg vil gå med: http://www.ebuyer.com/product/127861 PSU http://www.ebuyer.com/product/123912 CASE og E8400 CPU. Er det godt? |
|
| |||
| |||
| Takket Sam, stor hjælp:) Og lettet mit spiritus. Problemet im vender er så mange mennesker, der fører mig i forskellige retninger, jeg fik venner fortalte mig for at gå med E8200 og overclock det. Andre til at gå med han E8400, mens andre kun får en Q6600 etc etc im forvirret: ( Alt, hvad jeg vil gøre, er at spille Crysis på højt! |
|
| |||
| |||
| Undgå at få din humle op til høje. Nr. Riggen kan spille Crysis på høj. Men du vil være i stand til at spille det bare fint. Heck Jeg kan afspille den på et 7600GT. : D Id sige bare gå med E8400, at alle har sagt at komme videre her. |
|
| |||
| |||
| lytte til folk på disse fora, de ved, hvad de taler om ![]() også, at sagen er tallolie at du kan tage højde for det |
|
| |||
| |||
| Hvad betyder "imødekomme det" betyder. Også jeg ser ingen forskel på E8200 og E8400 bortset fra 2.66ghz - 3.0ghz men jeg kan overclock den til 3.0ghz let, hvis ikke mere. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Custom Search | pest79456 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 11 juli 2009 13:31 |
| Ideelle temperatur i en tilpasset pc? | Theresonly1 | General Hardware Chat | 6 | 5 juli 2009 14:33 |
| Custom PC, aldrig gjort før, har brug for hjælp. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Hardware Chat | 67 | 12 oktober 2008 23:21 |
| New Custom PC, nogle Help Needed = D | deldrice | General Hardware Chat | 41 | 21. sep 2008 16:28 |
| Min nye brugerdefinerede rig. | Eltocliousus | General Hardware Chat | 9 | 17 februar 2008 01:24 |
| Thread Tools | |
| |