![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No lopuksi tänä viikonloppuna vanhempani tulee määrätä lopullinen kappaletta minun rig, hän tulee kaunis. (Thats oikea, A-hän)
Oma rig tiedot tulevat tänä viikonloppuna Prosessori: Intel CPU Core 2 Duo E8200 2,66 GHz 1333FSB LGA775 6Mb välimuisti 45nm Olen enemmän kuin todennäköistä, overclock tämän 4.0ghz helposti suorittimen jäähdytin im saada, jos sitä ei ole kaikkialla korkea 3,0 "s. Kuvat: 8800GTS 320mb Minulla on jo tämän tuotteen haluavat sain GT ![]() CPU cooler: ASUS Silent Square EVO Quiet CPU Cooler Ei ole varaa vesijäähdytys vielä puheaikani tulee. Tämä asia on melko pato iso, ja antaa pois yksi eary sininen hehku, yksi parhaista CPU Fan jäähdyttimet. Asia: Atrix 9006B34 Silver / Black Gaming tapauksessa 520W silmäkoko sivuikkunan 12cm neon tuuletin LCD Temp näyttö ATX Tämä tapaus on 2x 8cm edessä faneja. ja 1x 9cm Takarekisterikilven tuuletin, kaikki tuulettimet ovat Sininen LED's. Virransyöttö: Vakiotarkistuksessa 520w virtalähde, että mukana asia. Emolevy: Gigabyte emolevy GA-P31-DS3L Intel P31 Express LGA775 1333 FSB Äänikortti: Creative SoundBlaster X-Fi-sarja Xtreme Audio PCIe OEM RAM: 2 Gt 667 MHz Kiintolevy: Vain 250 Gt: n kiintolevy ja tietokoneen välinen yhteys Olen nyt + 250 Gt: n kiintolevy minun toiselle tietokoneelle. No se on periaatteessa minun tietokone tullut tänä viikonloppuna niin im aika innoissaan, im vain 14, joten sen paras tietokone I'll ovat jo muutaman vuoden, i on parannettava kiintolevy ja customizing tapauksessa myöhemmin. Minä, jos haluat ottaa joitakin kuvia valmiista tuotteesta, kun sen kaikki vauhtiin, todennäköisesti vie jonkin aikaa rakentaa sitä tyhjästä. Myös, jos aikoo kommentoida eri laitteistoja i pitäisi saada sijaan muista, olen vain 14-vuotias joten luultavasti ei ole varaa, mitä "Big pojan" voi. Kiitos käsittelyssä ja on suuri iltana kaikki, varo! My System: Liam n rig ..?
|
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Quote:
Quote:
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| samaa mieltä hiililuku tarvitset paremmin PSU mutta i dont tiedä paljoakaan kahden ytimen CPU: n
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole varma, kuinka paljon asiassa, PSU ja äänikortti maksaa sinulle mutta olen extimating at £ 60 tapausta ja PSU ja noin £ 30 varten Äänikortit siksi haluaisin pudottaa Äänikortit kokonaan, ja mennä tämän tapauksessa ja virtalähteen sijaan: http://www.ebuyer.com/product/134798 Nizzan halpa puoli-ihmisarvoisen HAKU pelaamista tapauksessa, ja saat tämän PSU: http://www.ebuyer.com/product/127861 Minäkin suosittelen hyppää ylös siitä E8200 että E8400, se on vain pelkkä £ 15 extra (jota voidaan säästää vaihtoehtoja Olen vain tarjotaan).
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä kaikkien näiden kaverit, muuttaa PSU, jos voit. Ole paras mahdollinen päätös. Miksi haluatte teitä oli 8800GT, että GTS ja GT melko paljon on sama suorituskyky viisasta. Tutustu täällä, http://www.computer-juice.com/forums...ankings-14076/ se voi auttaa sinua ulos, joista PSU saada. Muut kuin mies teidän rakentaa is awesome. Im 17 ja rakennettu ensimmäinen tietokone takaisin kesällä, se ei ole silloin, kun lähellä mitä sinun on ja luultavasti käytetty niin paljon kuin minä. Ehkä hieman enemmän. :) Have fun. Se ei ota sinua kauan sitä yhdessä joko. vei minut vain esimerkiksi 4 tai 5 tuntia. |
|
| |||
| |||
| En tilannut sitä vielä, joten minun pitäisi saada E8400 sijaan paremmin, ja suorittimen. I'll go with: http://www.ebuyer.com/product/127861 PSU http://www.ebuyer.com/product/123912 CASE ja E8400 suoritinta. Onko tämä hyvä? |
|
| |||
| |||
| Kiitos sam, suuri apu:) Ja kevennettävä minun alkoholijuomat. Ongelma im edessä on niin paljon ihmisiä johtava minua eri suuntiin, sain ystäviä kertoo minua menemään kanssa E8200 ja overclock sitä. Muut mennä kanssa hän E8400, toiset vain saada Q6600 etc etc im sekava: ( Kaikki haluan tehdä, on pelata Crysis korkealla! |
|
| |||
| |||
| Älä ota humala jopa korkea. N: o rig voi olla Crysis on korkea. Mutta voit olla se vain sakko. Helkutti voin pelata sitä uudelleen 7600GT. : D Id sanoa mennä kanssa E8400, että kaikki on sanonut saada täällä. |
|
| |||
| |||
| kuunnella ihmisiä näillä foorumeilla, he tietävät, mitä he puhuvat ![]() myös, että tapaus on pitkä varmista, että voit ottaa sen |
|
| |||
| |||
| Mitä tarkoittaa "ottaa se" tarkoittaa. Lisäksi en näe mitään eroa on E8200 ja E8400 lukuun ottamatta 2,66 GHz - 3.0ghz mutta voin overclock sen 3.0ghz helposti, jos ei enemmän. |