![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou eindelijk dit weekend mijn ouders zal het bestellen van de laatste stukken voor mijn tuig, ze gaat er prachtig uit. (Dat is juist, het is een zij)
Mijn rig specs komen dit weekend Processor: CPU Intel Core 2 Duo E8200 2,66 1333FSB LGA775 6MB cache 45nm Ik zal meer dan waarschijnlijk overklokken dit 4.0ghz gemakkelijk met de CPU-koeler im krijgen, zo niet overal in de grote 3.0 's. Graphics: 8800GTS 320mb Ik heb al dit product, wil ik de GT ![]() CPU-koeler: ASUS Silent Square EVO Quiet CPU Cooler Kan het zich niet veroorloven waterkoeling, maar mijn tijd komt wel. Dit ding is pretty dam groot, en geeft af eary een blauwe gloed, een van de beste CPU Fan coolers. Case: Atrix 9006B34 Zilver / Zwart Gaming geval 520W mesh kant venster 12cm neon fan LCD Temp display ATX Deze zaak heeft 2x 8cm front fans. en 1x 9cm Achteroverbouw ventilator, alle fans hebben Blauwe LED's. Stroomvoorziening: Een standaard 520w voeding die bij de zaak. Moederbord: Moederbord Gigabyte GA-P31-DS3L Intel P31 Express LGA775 1333 FSB Geluidskaart: Creative Soundblaster X-Fi Xtreme Audio PCIe-serie OEM Ram: 2GB 667MHz Harddisk: Gewoon 250GB harde schijf van de computer, heb ik nu + 250GB harde schijf van mijn andere computer. Nou dat is eigenlijk mijn computer komen dit weekend zo im pretty excited, im slechts 14, zodat zijn de beste computer Ik heb een paar jaar, ik zal het upgraden van de harde schijf en het aanpassen van het geval op een later tijdstip. Ik zal als je wilt neem wat foto's van het afgewerkte product eenmaal zijn alle up and running, waarschijnlijk zal duren om het te bouwen van nul. Ook als je gaat om commentaar te leveren op verschillende hardware ik zou krijgen in plaats rekening mee ik ben slechts 14 jaar oud, dus ik waarschijnlijk niet kunnen veroorloven wat de "Big boy's" kan. Bedankt voor het lezen en hebben een geweldige avond iedereen, zorg! Mijn Systeem: Liam's tuig ..?
|
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Citaat:
Citaat:
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eens met koolstof hebt u een beter PSU maar i dont weet veel over dual core cpu's
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet zeker weet hoe veel het geval is, PSU en geluidskaart kost u maar ik ben extimating £ 60 voor de zaak en PSU en ongeveer £ 30 voor de geluidskaart, dus ik zou dalen de geluidskaart volledig, en ga voor deze zaak en voeding plaats: http://www.ebuyer.com/product/134798 Leuke goedkope halve fatsoenlijk zoekt gaming geval, en krijgen deze PSU: http://www.ebuyer.com/product/127861 Ook zou ik aanraden springen uit de E8200 op de E8400, het is slechts een simpele £ 15 extra (die u kan besparen op de alternatieven die ik heb gewoon aangeboden).
|
| |||
| |||
| Ik ben het eens met al die jongens, wijzig je de PSU als je kan. Niet de beste beslissing. Waarom heb je wensen u een 8800GT, de GTS en de GT vrijwel hetzelfde zijn prestaties verstandig. Neem een kijkje hier http://www.computer-juice.com/forums...ankings-14076/ Het kan je helpen op welk PSU te krijgen. Andere dan die man je bouwen is awesome. Im 17 en bouwde mijn eerste computer terug in de zomer, zijn niet waar de buurt wat van jou is en je waarschijnlijk besteed zoveel als ik. Misschien een beetje meer. :) Veel plezier. Het zal u niet te lang om het samen. kostte me alleen als 4 of 5 uur. |
|
| |||
| |||
| Ik heb niet teneinde het nog niet, dus ik krijg de E8400 in plaats daarvan een betere zaak en CPU. Ik ga met: http://www.ebuyer.com/product/127861 PSU http://www.ebuyer.com/product/123912 ZAAK en de E8400 CPU. is dat goed? |
|
| |||
| |||
| Bedankt Sam, grote hulp:) En mijn verlichte geesten. Het probleem im geconfronteerd is zo veel mensen leidt mij in verschillende richtingen, ik heb vrienden vertellen me te gaan met de E8200 en het overklokken. Anderen gaan met hem E8400, anderen krijgen alleen een Q6600 etc etc im verward: ( Alles wat ik wil doen is het spel Crysis op high! |
|
| |||
| |||
| Don't get your hop tot hoog. Geen tuig kan spelen Crysis op high. Maar je zal kunnen spelen prima. Ach ik kan afspelen op een 7600GT. : D-id zeggen ga maar eens met de E8400 heeft gezegd dat iedereen aan de slag hier. |
|
| |||
| |||
| luisteren naar de mensen op deze forums, ze weten wat hun te praten over ![]() Ook dat geval is hoog zorgen ervoor dat u kan het |
|
| |||
| |||
| wat betekent "aan het" bedoel. Ook ik zie geen verschil tussen de E8200 en de E8400, afgezien van de 2,66 - 3,0 GHz, maar ik kan overklokken naar 3,0 GHz gemakkelijk, zo niet meer. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Custom Search | pest79456 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 11 jul 2009 13:31 |
| Ideale temperatuur voor een aangepaste PC? | Theresonly1 | Algemeen Hardware Chat | 6 | De 5 juli 2009 14:33 |
| Custom PC, nooit gedaan, hebben hulp nodig. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Algemeen Hardware Chat | 67 | 12 okt 2008 23:21 |
| Nieuw Custom PC, wat hulp nodig = D | deldrice | Algemeen Hardware Chat | 41 | 21e sep 2008 16:28 |
| Mijn nieuwe aangepaste tuig. | Eltocliousus | Algemeen Hardware Chat | 9 | 17 feb 2008 01:24 |
| Thread Tools | |
| |