mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Min harddiske

Reply

Thread Tools
Old 26 januar 2008, 12:55
Ny Medlem Gruppen

Jeg har 2 harddiske på min computer. den ene er 250 GB med min OS på den, Windows XP SP2, og de øvrige 300gb med alle mine gode ting på det (musik og hvad der ikke) Mit problem er, at de begge er kun læser på 127gb. Nu, når jeg går ind i Enhedshåndtering og befolker de mængder, det er at læse kapacitet på 283473mb (276gb?) Til en med 107411mb (104gb) af ikke-tildelte plads. den anden på 305235mb (298GB) med 174173 (170gb) af ikke-tildelte plads.

Jeg har ingen idé om, hvordan du bruger harddiske på fuld kapacitet. Jeg kunne formatere 300gb HD, men den anden ville være svært at gøre, fordi jeg kører Windows på den.
Hvordan får du formaterer en harddisk, der er over 127gb, før du installerer SP2?
Old 26 januar 2008, 13:27
Donor-Gruppen

Du kan bruge den fulde drev kapacitet uden formatering dit drev,
goto kontrolpanelet og klikke på administrative værktøjer
Klik på Computeradministration, og klik derefter på Diskhåndtering (under opbevaring kategori i venstre side af skærmen)
Du vil se på utildelte dele af dit drev på, at skærmen, blot tildele dem og derefter bruge en eller anden form for opdeling software gerne partition magic eller noget simular at fusionere partitionerne med din primære partition

Mit system: --

Processor (s):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Bundkort:
ACER EG31M
RAM Hukommelse:
2 GIG DDR2 667
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Mobilanlæg
Harddisk (e):
500 GB + 250 GB + 180gb SATA 2
Optisk drev (r):
DVD-RW + DVD
Sag / PSU:
Ikke-mærkevarer sag og PSU @ 500 watt
Køling:
MATERIEL
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (s):
19 "LCD og 15" LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 26 januar 2008, 14:44
Ny Medlem Gruppen

Ja, det fungerede som en charme! Tak!
Old 26 januar 2008, 15:38
Donor-Gruppen

Intet problem makker
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.