![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen 2 kovalevyt Omassa tietokoneessa. yksi on 250 Gt minun OS sitä, Windows XP SP2: n ja muiden 300 Gt kanssa kaikki parhaat jutut se (musiikki ja mitä ei) Minun ongelmani on, että molemmat heistä ovat vain käsittelyssä 127gb. Nyt kun lähden laitteeseen johtaja ja kansoittavat Volumes on käsittelyssä kapasiteetin 283473mb (276gb?) Yhden kanssa 107411mb (104gb) on jäänyt tilaa. toinen 305235mb (298GB) ja 174173 (170gb) on jäänyt tilaa. Minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten käyttää levyä täydellä kapasiteetilla. Voisin muotoilla 300 Gt HD, mutta toinen olisi vaikea tehdä, koska olen Windows sitä. Miten alustaa kiintolevyn, joka on yli 127gb, ennen kuin asennat SP2? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit käyttää kaikkia ajaa kapasiteettia ilman muotoilua teidän asemat,
goto ohjauspaneeliin ja klikkaa Hallintatyökalut Valitse Tietokoneen hallinta ja valitse sitten levyllä hallinta (mukaan varastointi luokan vasemmassa reunassa) Tulette huomaamaan, että kohdentamattomista osat teidän asemia että näytössä vain jakaa ne ja käyttää jonkinlaista partitio ohjelmakokoelmia, kuten PartitionMagic tai jotain simular yhdistää osioiden kanssa tärkein osio My System: --
|
|
| |||
| |||
| Joo, jotka toimivat kuin hurmata! KIITOKSET! |
|
| |||
| |||
| Ei hätää perämies |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kovalevyt | twiggs396 | Rautatavaran Chat | 8 | 7. Huhtikuu 2008 10:31 |
| Yey vapaa kovalevyt | Cew27 | Drives & Removable Media | 4 | 20 Sep 2007 15:50 |
| Kovalevyt | lloyd.cardiff | Drives & Removable Media | 1 | 5. Jul 2007 15:55 |
| Kovalevyt | musicthom | Rautatavaran Chat | 5 | 11. Joulukuu 2006 14:39 |
| Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 8 | 15 Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |