![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb 2 harde schijven op mijn computer. is 250GB met mijn OS op het Windows XP SP2, en de andere 300GB met al mijn goede dingen over het (muziek en wat niet) Mijn probleem is dat beide zijn slechts lezing op 127gb. Nu, als ik ga in de Device Manager en bevolken de volumes is het lezen van de capaciteit op 283473mb (276gb?) Voor een met 107411mb (104gb) van niet-toegewezen ruimte. de ander op 305235mb (298GB) met 174173 (170gb) van niet-toegewezen ruimte. Ik heb geen idee hoe het gebruik van de harde schijven op volle capaciteit. Ik kon het formaat 300GB HD, maar de andere is moeilijk te doen omdat ik met Windows erop. Hoe u een harde schijf die meer dan 127gb voor het installeren van SP2? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt gebruik maken van de volledige schijf capaciteit zonder opmaak van je schijven,
goto configuratiescherm en klik op Systeembeheer Klik op de computer en klik vervolgens op Disk Management (onder de opslag van categorie aan de linkerkant van het scherm) U ziet op de niet-toegewezen gedeelten van uw drives op dat scherm, maar verdeelt ze en gebruik vervolgens een soort van partitionering software zoals Partition Magic of iets simular te fuseren de partities met uw belangrijkste partitie Mijn Systeem: --
|
|
| |||
| |||
| Ja, dat werkte als een charme! THANKS! |
|
| |||
| |||
| Geen probleem mate |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Harde schijven | twiggs396 | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 7 april 2008 10:31 |
| Yey vrije harde schijven | Cew27 | Drives & Removable Media | 4 | 20e sep 2007 15:50 |
| Harde Schijven | lloyd.cardiff | Drives & Removable Media | 1 | De 5 juli 2007 15:55 |
| Harde schijven | musicthom | Algemeen Hardware Chat | 5 | 11 dec 2006 14:39 |
| Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15e Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |