![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare kom alle mine dele til min tilpassede rig og im vil begynde at bygge den, så snart min folkes vågne op, og min ven kommer rundt, HES vil hjælpe.
Her er de specs: E8200 45nm CPU, OC'ing til 4.0ghz + 2GB 800 MHz RAM 8800GTS CoolerMaster eXtreme 650 SLI / Crossfire klar strømforsyning. Gigabyte GA-P31-DS3l Fast kondensator bundkort. Asus tavse firkant EVO CPU køler Standard DVD-drev 16x standard Harddisk 250 GB. NZXT maksimal afkøling perfekt symmety (Thats alle der står på æsken xD) Så hvis nogen er interesseret kan jeg tage nogle billeder, men jeg ønsker ikke at synes at nørdede men jeg ved, at jeg elsker det.Jeg vil også tage nogle billeder / video, når dens færdige hvis nogen er ligeglade med det. Tak for læsning, har et stort formiddag (dets 9am og jeg kan bare ikke holde stadig) Mit system: Liam's rig ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tage billeder, jeg altid gør
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Han er ikke kidding Eltoc. ![]() Yeah, post 'em up Jeg vil gerne se dem.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Du kan have nok presses en lidt højere spec for en lille smule mere ![]() Bare af nysgerrighed, hvad RAM har du gå til?
|
| |||
| |||
| Ikke er sikker på den gør af ram, sine 800 MHz. Nogen i min gammel skik rig tråd fortalte mig, at de Processor ville blive afhjulpet flaskehalsproblemerne med 667 MHz, jeg lyttede ![]() Problem Men jeg tilbragte hele dagen i går fik alt korrekt, men bundkortet ingenting. Jeg tryed strømforsyningen med min gamle computer, der virker. Jeg prøvede min gamle CPU (Pentium D) med det nye bundkort, men det stadig ikke starte op. Når jeg siger starte op, jeg mener, jeg slutte 24pin og 4pin i bundkort og naturligvis alt andet, og drej til strømforsyningen på men der sker ingenting. Ive tryed forbinder NZXT tilfælde afbryderknappen til det, men stadig intet. Jeg vil tage bundkortet til en computer butik i nærheden af mig og betaler en lille pris £ 5 for at se, om det er brækket, vil han / hun sandsynligvis bare prøve det og se om det virker eller ej. Hvis det virker så jeg gætter han / hun vil fortælle mig, hvad jeg gjorde forkert ![]() Og hvis det ikke tilbage til microdirect det går! Hvis nogen kan hjælpe med at vil være stor ![]() Har en god formiddag. (3:31 am og im stadig forsøger at reparere den) |
|
| |||
| |||
| ok så, jeg har tilbragt hele går bygge-og re-bygningen og hele her til morgen for at komme til ingenting. Så min ven kom og sagde "Åh, du har brug for at sætte den lille Power tænder sagen til bundkort" Lang og beskue magt kom og blæseren startede spinding (om magten) En hel dag spildt, men worthit ![]() Så nu IM blot forsøger at finde ud af, hvor resten af den lille sag ledninger gå på bundkortet og så vil jeg gøre. Dam lidt ledninger |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det burde sige i bundkort manual hvor de går hen (eller atleast det gjorde for mine)
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Dens alle færdig ^ ^ Ikke vil være til langt till billeder. Hvordan sin igangværende: Nice skinnende røde og blå neon's, very nice. Meget høj men CPU på 24C og 45% blæserhastighed IDLE. så im glad. store sag, ser virkelig rart og handles min gamle PD til en ven for en 17 "flatscreen så jeg kan Dual Screen ^ ^ |
|
| |||
| |||
| BILLEDER ![]() 24c tomgang på lager. OC, at 4ghz, im nysgerrig efter at se temps derefter. Tillykke med den nye konstruktion. Disse små tråde kan være en vanskelig opgave. men må ske! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Custom Search | pest79456 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 11 juli 2009 13:31 |
| Ideelle temperatur i en tilpasset pc? | Theresonly1 | General Hardware Chat | 6 | 5 juli 2009 14:33 |
| Custom PC, aldrig gjort før, har brug for hjælp. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Hardware Chat | 67 | 12 oktober 2008 23:21 |
| New Custom PC, nogle Help Needed = D | deldrice | General Hardware Chat | 41 | 21. sep 2008 16:28 |
| Mit første brugerdefinerede rig. | Eltocliousus | General Hardware Chat | 30 | 15 februar 2008 01:57 |
| Thread Tools | |
| |