![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Juuri kaikki osat mukauttamiani rig ja im aio aloittaa rakentaminen niin pian kuin minun folkes herätä ja ystäväni tulee pyöreä, HES aikoo auttaa.
Tässä ovat tiedot: E8200 45nm CPU, OC'ing on 4.0ghz + 2GB 800MHz ram 8800GTS CoolerMaster eXtreme 650 SLI / ristituleen valmis virtalähde. Gigabyte GA-P31-DS3l Kiinteät kondensaattori emolevyn. Asus hiljaa neliön EVO Cpu cooler Standard DvD-Drive 16x standardin Kovalevy 250 Gt. NZXT enintään jäähdytyksen täydellinen symmety (thats kaikki se sanoo ruutuun xD) Joten jos joku on kiinnostunut voin ottaa kuvia, mutta en halua näyttää Nörttihenkiset mutta tiedän, i love it.Otan myös joitakin kuvia / Video kun sen päättynyt, jos kukaan ei välitä siitä. Kiitos, että käsittelyssä on suuri aamuna (sen 9am ja i vain ei voi pitää vielä) My System: Liam n rig ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ottaa kuvia, i aina tehdä
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hän ei ole tosissasi Eltoc. ![]() Joo, post 'em up Haluaisin nähdä ne.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Et olisi voinut todennäköisesti puristetaan hieman suurempi spec on hieman enemmän ![]() Vain uteliaisuudesta, mitä RAM sinä lähteä?
|
| |||
| |||
| Etkö ole varma, merkki RAM, sen 800MHz. Joku minun vanhan mukautetun rig säikeen kertoi minulle, että prosessori olisi bottlenecked kanssa 667MHz, kuuntelin ![]() Ongelma kuitenkin Vietin eilen koko päivä sai kaiken oikein, mutta emolevyn ei mitään. I tryed virtalähteen minun vanha tietokone, joka toimii. Yritin vanha suoritin (Pentium D) uudella emolevyn, mutta se ei vieläkään käynnisty. Kun sanon käynnistyä i tarkoita, i kytke 24pin ja 4pin vuonna emolevyn ja ofcourse kaikkea muuta, käännä virtalähdettä, mutta mitään ei tapahdu. Ive tryed yhdistävät NZXT tapauksessa virtapainikkeen sen mutta ei mitään. Aion ottaa emolevyn tietokoneeseen shop lähellä minua ja maksaa pieni hinta £ 5 nähdä, jos se on rikki, hän luultavasti vain testata sitä ja katso jos se toimii tai ei. Jos se toimii sitten i arvata hän aikoo kertoa, mitä tein väärin ![]() Ja jos se ei takaisin microdirect se menee! Jos joku voi auttaa, että tulee olla hyvin ![]() On hyvää huomenta. (3:31 am ja im vielä yrittää korjata sen) |
|
| |||
| |||
| ok niin vietin koko eilen rakennuksen ja uudelleen rakentaminen ja koko tänä aamuna tulla mitään. Sitten ystäväni tuli ja sanoi: "Ai mitä tarvitset, jotta vähän Power kytkin asian emolevyn" Pitkä ja katso valta tuli ja tuulettimen alkoi kehruu (on the power) Koko päivä hukkaan mutta worthit ![]() Nyt im vain yrittää selvittää, missä muun vähän tapauksessa johdot mennä emolevyn ja sitten I'll tehtävää. Dam vähän johdot |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se on sanottava, että emolevyn käsikirja, jossa ne menevät (tai atleast se ei miinojen)
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Woah! Löysit salainen lause! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Sen kaikki tehneet ^ ^ Ei pitkään asti kuvia. Miten se menee: Nizzan kiiltävä punainen ja sininen neon's, very nice. Hyvin voimakkaita mutta CPU klo 24C ja 45% tuulettimen nopeuden Idle. niin im onnellinen. iso tapauksessa näyttää todella hieno ja myydä vanha PD to a friend on 17 "taulu-Voin siis dual screen ^ ^ |
|
| |||
| |||
| KUVIA ![]() 24c tyhjäkäynnillä on varastossa. OC että 4ghz, im utelias näkemään temps sitten. onnittelut uuden rakentaa. Nämä vähän johdot voivat olla hankalia. mutta sen täytyy tehdä! |