![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Net al mijn onderdelen voor mijn aangepaste tuig en im going to start gebouw zo snel als mijn folkes wakker en mijn vriend komt ronde, hes going to help.
Hier zijn de specs: E8200 45nm CPU, OC'ing op 4.0ghz + 2GB 800MHz RAM 8800GTS CoolerMaster eXtreme 650 SLI / Crossfire ready stroomaansluiting. Gigabyte GA-P31-DS3l Solid condensator moederbord. Asus stille plein EVO CPU Cooler Standaard DVD-drive 16x standaard Hard Drive 250GB. NZXT maximale koeling perfecte symmety (thats all staat op de doos xD) Dus als iemand geïnteresseerd is kan ik wat foto's nemen, maar ik wil niet lijken te geeky maar ik weet dat ik gek op.Ik kom ook enkele foto's / video als deze klaar is als iemand de moeite over. Bedankt voor het lezen, hebben een geweldige ochtend (9u zijn en ik kan niet blijven nog) Mijn Systeem: Liam's tuig ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| foto's te nemen, heb ik altijd doen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hij is niet gek Eltoc. ![]() Ja, post 'em up Ik wil ze zien.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Je kan waarschijnlijk geperst een iets hogere spec voor een klein beetje meer ![]() Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat RAM heb je gaan?
|
| |||
| |||
| Niet zeker over het maken van de ram, haar 800MHz. Iemand in mijn oude aangepaste tuig draad vertelde me dat de processor zou bottlenecked met 667 MHz, ik heb ![]() Probleem, Ik heb gisteren de hele dag heb alles juist, maar het moederbord doet niets. Ik tryed de stroomvoorziening met mijn oude computer, dat werkt. Ik heb geprobeerd mijn oude CPU (Pentium D) met het nieuwe moederbord, maar het nog steeds niet opstarten. Als ik zeg opstarten Ik bedoel, ik steek de 24pin en 4pin in het moederbord en natuurlijk alles anders, zet u de stroomvoorziening op maar er gebeurt niets. Ive tryed het aansluiten van de NZXT geval power knop om, maar nog steeds niets. Ik ga om het moederbord van een computer winkel bij mij in de buurt en betaalt een kleine prijs £ 5 om te zien of het is gebroken, hij / zij zal waarschijnlijk gewoon testen en kijken of het werkt of niet. Als het werkt dan denk ik dat hij / zij gaat me vertellen wat ik verkeerd deed ![]() En als het niet terug naar microdirect gaat! Als iemand kan helpen dat je grote ![]() Hebben een goede ochtend. (3:31 am en im nog proberen te repareren) |
|
| |||
| |||
| ok ja, Ik heb de hele opbouw van gisteren en re-gebouw en het geheel van deze ochtend om te komen tot niets. Toen mijn vriend kwam op en zei: "Oh u nodig heeft om de kleine Power-schakelaar op de zaak naar het moederbord" Lang en ziet de macht kwam op en begon de ventilator spinnen (aan de macht) Een hele dag verspild maar worthit ![]() Dus nu im gewoon proberen te kijken waar de rest van de kleine zaak draden gaan op het moederbord en dan zal ik worden gedaan. Dam weinig draden |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| het moet zeggen in het moederbord handleiding waar ze naartoe gaan (of ten minste heeft voor mij)
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Zijn allemaal gedaan ^ ^ Zal niet te lang tot pics. Hoe het gaat: Mooi glanzend rood en blauw neon's, very nice. Zeer luid, maar de CPU bij 24C en 45% ventilatorsnelheid IDLE. zo im gelukkig. groot geval, het ziet er mooi en verhandeld mijn oude PD naar een vriend voor een 17 "flatscreen, dus ik kan dubbele scherm ^ ^ |
|
| |||
| |||
| FOTO'S ![]() 24c idle op voorraad. OC dat 4ghz, im benieuwd naar de temps dan. Gefeliciteerd met de nieuwe te bouwen. Die kleine draden kan lastig zijn. maar het moet gedaan worden! |